Monday, April 30, 2007

Άνοδος-Κάθοδος Ζάκυνθος




11 comments:

  1. Θα πρέπει να ναι πολύ όμορφα αυτη την εποχή στη Ζάκυνθο :)

    ReplyDelete
  2. Πανέμορφο νησί. Κάθε καλοκαίρι είμαι εκεί επί δύο μήνες για ξεναγήσεις σε Έλληνες. Απολαμβάνω πραγματικά τη δουλειά μυο εκέι. Πέρα από καλούς φίλους και συνεργάτες που απέκτησα μετά από τόσα χρόνια.

    ReplyDelete
  3. Tzonako ναι, είναι πανέμορφα, ειδικά τώρα πριν πλακώσει ο μεγάλος τουρισμός...

    Δήμο του πολίτη καλωσήρθες. Δουλεύεις εδώ τα καλοκαίρια ε; Ενδιαφέρον πρέπει να είναι αυτό. Πάντα μου άρεσαν οι ξεναγήσεις. Έχει ομορφιές πράγματι, και αν το προσεχαν λιγάκι θα ήταν ακόμα πιο όμορφο...

    ReplyDelete
  4. Βλέπω αρχίσαμε να του παίρνουμε τον αέρα του καινούργιου μηχανήματος.
    Η πρώτη μου άρεσε!

    ReplyDelete
  5. Kωσταντίνε αυτές οι φωτό τραβήχτηκαν από τη βόλτα μου στην Πικριδιώτισσα. Να δω πότε θα βρω χρόνο να ασχοληθώ εκτενώς με τη μηχανή...

    ReplyDelete
  6. Σιγά σιγά. Αρκεί που την απέκτησες, θα την διαβάσεις και θα την μάθεις με τον καιρό!

    ReplyDelete
  7. Ναι...σίγουρα!

    ReplyDelete
  8. Πρεπει να ειναι τρελα η Ζακυνθος γενικα! Αλλα αυτην την εποχη πρεπει να δινει ρεστα!
    Επομενος προορισμος ειναι σιγουρα προς τα εκει ;)

    Καλημερα σε ολους

    ReplyDelete
  9. Καλοδεχούμενη. Δεν είναι μόνο όμορφη. Εγω δείχνω μόνο ομορφιές...

    ReplyDelete
  10. Ολα τα μερη εχουν κ τα καλα τους κ τα κακα τους...αρκει να ξερεις που να κοιταξεις.
    Καλημερα!

    ReplyDelete
  11. Ακριβώς Έλενα!

    ReplyDelete