Saturday, June 06, 2009

Στας εξοχάς




11 comments:

  1. Παρόλο το σεβασμό που έχω στις γάτες, ο κόκορας είναι όλα τα λεφτά!

    ReplyDelete
  2. Γατο_κοτοκατασταση.
    καλημερα Κικιτσα.
    φιλια

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα στας εξοχάς
    Μας έκανες πάλι και ζηλέψαμε
    Να΄σαι καλά Κικίτσα

    ReplyDelete
  4. αχ γατουλες.. τελειες.. να περνας ομορφα.. ;)

    ReplyDelete
  5. Άσκηση αριθμητικής μας έβαλες εδώ?
    πόσες γάτες, πόσα κοκόρια, πόσες κότες?
    Υπέροχα είναι τα ζωντανά σου...

    ReplyDelete
  6. Πές μου οτι όλα αυτά είναι δικά σου;;;!!!!Μπράβο Κική μου!!

    ReplyDelete
  7. (βετζετέριαν τα γατάκια, ε;)
    Καλημέρα, καλημέρα!

    ReplyDelete
  8. γαστεροπλήξ2:42 PM

    καλέ φάρμα των ζώων έγινε η αυλή;
    ζηλεύω!!!!!!!!με την καλή έννοια, που λέει και ο.....

    ReplyDelete
  9. Αγγελική και τι κόκορας ε;;;

    Αλίκη, καλώς την! Φιλιά!

    logia μη ζηλεύεις! Άλλης είναι τα κοτερά! χαχα!

    Roadartist, ευχαριστώ!

    Μαριέλα είδες πλήθος; Μόνο που δεν είναι δικά μου!

    Όλγα όχι! χαχα! Δεν νομίζω ότι θα είχα κότες!

    Διονύση, που το καταλάβατε; Επειδή δεν χυμάνε στο κοκόρι;

    Γαστεροπλήξ μη ζηλεύεις, δεν είναι δικά μου!

    ReplyDelete
  10. Deli,οι γατούλες τέλειες,συνυπάρχουν αρμονικά με τις κότες και τον κόκορα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. Είδες Ελένη ωραία που τα πάνε; Φιλάκια!

    ReplyDelete