Sunday, December 21, 2008

Παλιά και νοσταλγικά



10 comments:

  1. Αυτα μου αρεσουν και μενα
    τα παλια που ειναι τοσο νοσταλγικα και εξαφανιζονται, δυστυχως.
    φιλια Κικιτσα και σ ευχαριστω για την καρτουλα, την εβαλα στο μπλογκακι μου , φατσα καρτα που λενε.
    :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:55 AM

    Μ' αρέσουν πολύ!!!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:09 PM

    νοσταλγία, σημάδια μιας περασμένης εποχής που ίσως να ήταν και πιο αθώα, όχι σε ότι αφορά τον κόσμο των μεγάλων αλλά να, στην Κυψέλη που σουλατσάριζα μικρός είχε πολλούς μεταλλικούς παπουτσοκαθαριστές......

    ReplyDelete
  4. Deli,υπέροχες!Αυτές οι παλιές γωνιές είναι γεμάτες αναμνήσεις μιας άλλης εποχής-πολύ μου αρέσουν-έχουν πάντα κάτι να πουν.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Απίστευτα όμορφες οι φωτο σου ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είχα ξαναβρεί τη συγκεκριμένη θεματολογία

    Το απαραίτητο "αξεσουάρ" των εισόδων...αλλοτινών πλην όμως όμορφων και ρομαντικών εποχών...

    Να το πω και επίκαιρο;
    Ανάγκη θα το είχαμε για να ξελασπώσουμε από πράγματα και καταστάσεις που ταλανίζουν τον τόπο μας.

    Μπράβο kiki μου!!!!

    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΜΕ ΥΕΙΑ ΑΓΑΠΗ, ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ReplyDelete
  6. Έχω να δω τέτοιο παπουτσοκαθαριστή, ούουουουουουουουου!!!!
    Φιλιά πολλά Κική!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  7. Απίθανες φωτογραφίες που σε ταξιδεύουν!!

    Φιλάκια

    ReplyDelete
  8. Ααααχ πολύ ωραίες αυτές οι φωτογραφίες! Κάποτε θα θεωρούνται ντοκουμέντα!

    ReplyDelete
  9. Αλίκη, θυμιζουν παλιές εποχές.
    Σου άρεσε η καρτούλα; Χαίρομαι!

    Σκρουτζ κι εμένα!

    Ηλιογράφε, στην παλιά Πάτρα, βρίσκεις ακόμα μερικούς...

    Ελένη, κι εμένα μου θυμιζουν τα παιδικά μου χρόνια.

    Γλαρένια, καλά θα ήταν να μπορούσαμε να ξελασπώσουμε απλά με έναν παπουτσοκαθαριστή...

    Τρελοτουρίστρια, τα πρόλαβες καλέ εσύ; Εσύ είσαι και βρέφος... :-)

    Όλγα, ευχαριστώ!

    Σοφία, θα τις φυλάξω σαν τα μάτια μου!

    ReplyDelete
  10. Αυτά αρέσουν και σε εμένα!

    ReplyDelete