Monday, May 09, 2011

Στο Μπαλκόνι στο Τσιλιβί







7 comments:

  1. Μ α βέβαια εγω έκανα το "κάδρο" εσύ το κράτησες για πάρτη σου.
    Εγω καταμεσής στο πέλαγο.
    (Είχα δίκιο όμως αλλά κι ο φωτογράφος
    ...ΘΕΑ!)

    ReplyDelete
  2. Κατι μου θυμιζει αυτο το μερος!!!

    ReplyDelete
  3. Φτούυυυ έχω δεσμευτεί ε;;;
    Καλή εβδομάδαααα !!!!

    ReplyDelete
  4. Χαρά...ναι μαρή...Εσένα περίμενα να μου φτιάσεις το κουάδρο! Μμμμμ!
    (θεά όμως ε;) :-ppp

    Μαριάννα, κάτι οικείο; Χαχα! Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία!

    ξωτικό ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ! Χαχα! Επίσηηηης!

    ReplyDelete
  5. Δεν θα μπορούσα να ξεκολήσω απ αυτό το μπαλκόνι.
    Κωστής

    ReplyDelete
  6. Υπέροχες θαλασσινές φωτογραφίες!!!
    Τέλειο μπαλκόνι!!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  7. Κωστή δύσκολα ξεκολάς!

    Μάγδα ευχαριστώ!

    ReplyDelete