Tuesday, February 13, 2007

Ορτίτζα Συρακούσες


4 comments:

  1. Όμορφη η Σικελία Κική γενικά; Την προτείνεις;

    ReplyDelete
  2. Ναι, την προτείνω. Κι αν συνδυαστεί με Νοτια Ιταλία ακόμα καλύτερα. Ήταν ένα απο τα ωραιότερα μέρη πυ έχω πάει αλλά λόγω κακής διαχείρησης του γκρουπ από την ξεναγό και ενός γελοίου συνταξιδιώτη, περάσαμε απαίσια από άποψη εμπειρίας. Απο θέαμα οκ, από αναμνήσεις...αστα...

    ReplyDelete
  3. Ωχ! Ελπίζω με το πέρασμα του χρόνου να ξεθωριάσει η αρνητική ανάμνηση και να μείνει η ομορφιά του τόπου.
    Δεν έχουμε ταξιδέψει ποτέ με γκρουπ, γιατί φοβόμαστε ασυμβατότητα και προβλήματα. Αλλά σε κάποια μέρη εκτός Ευρώπης ο Δ. μου έχει δηλώσει ότι δεν πάει μόνος μαζί μου, γιατί φοβάται ότι θα τον μαχαιρώσουν στα πρώτα δέκα λεπτά, κυρίως επειδή έχω μια προτίμηση στα πιο ... αυθεντικά κομμάτια κάθε περιοχής. Οπότε... πρέπει να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε.

    ReplyDelete
  4. Κι εγώ ελπίζω να μην ξαναταξιδέψω μ' αυτόν το γελοίο τύπο...Τα ομαδικά ταξίδια έχουν τα καλά τους έχουν και τα κακά τους. Πρώτη φορά μας συνέβη τέτοιο πράγμα...

    ReplyDelete