Thursday, February 22, 2007

Πυροτεχνήματα






9 comments:

  1. ααα! πολύ ωραία τα πυροτεχνήματα του 2008!

    ReplyDelete
  2. Μόνο η χαζή εγώ δεν είχα ψάξει την ψηφιακή ότι έχει ειδικό option για πυροτεχνήματα και πήγαν χαμένα τα κορυφαία στο San Sebastián τον δεκαπενταύγουστο... Και του χρόνου Κική!

    ReplyDelete
  3. Ωραια ειναι!Δεινουν αλλη αισθηση στο χρονο....

    ReplyDelete
  4. Μεθυσμενάκι μη μας κοροϊδεύεις καλέ!

    Juanita, δεν άλλαξα option στη μηχανή, απλά ήταν τόσο φωτεινά και πολλά που μπόρεσαν να καταγραφούν. Νόμιζα πως δε θα βγάλει κανένα...

    Πρέζα συμφωνώ, τα λατρεύω, σαν παιδί κάνω κι εγώ όταν τα βλέπω.

    Παιδιά στο Λουγκάνο στην Ελβετία, τον Αύγουστο όταν γιορτάζουν την εθνική τους γιορτή, ρίχνουν επί μια ώρα ακριβώς πυροτεχνήματα.... Εκεί να δείτε...Πιάνεται ο σβέρκος να κοιτάς ψηλά!

    ReplyDelete
  5. Στα πόσα ASA βγήκαν; 400, ή παραπάνω; Μιά χαρά είναι!

    ReplyDelete
  6. Κωσταντίνε δεν έχω ιδέα. Με μια ψηφιακή Olympus 2,1 megapixel που είναι και παλιά πια τραβάω (4,5 χρόνων)...

    ReplyDelete
  7. Κάτι παθαίνω με τα πυροτεχνήματα.Καθε φορά είναι σαν να μην έχω δει ποτέ ξανά.Τέλεια.

    ReplyDelete
  8. Εγώ να δεις τασσούλα! Με ανοιχτό το στόμα, χαζεύω!

    ReplyDelete
  9. Και σε πάρα πολλά μέρη κατά μήκος του Ρήνου Κική, στις 15 Αυγούστου. Πανηγύρ. Με επίκεντρο το Koblenz. Εκεί δυστυχώς δεν είχα ψηφιακή και πήγαν χαμένες οι φωτογραφίες, αλλά έμειναν οι αναμνήσεις και μια κάρτα με την σφραγίδα του Rhein in Flammen.

    ReplyDelete