Sunday, September 16, 2007

Σκιές

Η δική μου...


Η δική μου...


Σκιά που καπνίζει!

15 comments:

  1. Πω, πω, νικοτίνη! (Ωραία η τελευταία!)

    Στο προηγούμενο, αυτή η "Shooting through the windscreen" μου πάει μιά χαρά. Πρόκειται γιά Fiat Panda ή Seat Marbella, Ε;

    ReplyDelete
  2. καλημέρα, μ αρέσει η δεύτερη :)

    ReplyDelete
  3. Κωνσταντίνε, περίμενα ποια θα ήταν αυτή η μέρα που από τη φωτό θα μάντευες τη μάρκα! Χαχα! Ναι! 'Ενα πάντα είναι!

    Καλημέρα Νατάσσα!

    ReplyDelete
  4. Να κι άλλη μια παιχνιδιάρα σκια!
    Βρε constantine από τη φωτό κατάλαβες τη μάρκα??
    Η δεύτερη μ'αρέσει περισσότερο γιατί δεν φαίνεται τόσο έντονα ότι φωτογραφίζεις..Είναι σα να ποζάρεις!
    CrazyTourist1

    ReplyDelete
  5. Καλιεεεεεεεεεεεεεεεεέ! Στο προηγούμενο ποστ εννοούσε ο Κωνσταντίνος! Χαχαχα!
    ναι ναι, πόζαρα στον εαυτό μου! :-)

    ReplyDelete
  6. Ωραίες Φωοτογραφίες!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Καλώς τονε! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:54 PM

    Τώρα θυμήθηκα τις πρώτες μου φωτογραφίες.....φωτογράφιζα τη σκιά μου. Το πορτοκαλόχρωμο φόντο ωραίο......

    ReplyDelete
  9. :-)
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:02 AM

    Μήπως η επόμενη θεματική εβδομάδα στα φιλικά blog να είναι «Σκιές»???

    ReplyDelete
  11. Το κατάλαβα ότι λέει για το προηγούμενο post.:P
    Γιατί εκεί είναι προφανής ή μάρκα του αυτοκινήτου??????
    CrazyTourist1

    ReplyDelete
  12. Penny, καλή ιδέα!

    Crazytourist1, oups! Με συγχωρείτε! χαχα!
    Ρωτάς γιατί είναι προφανής η μάρκα; Αχ! Δεν ξέρεις το χόμπυ του Κωσταντίνου μας; Είναι τα αυτοκίνητα! Ένα φλασάκι να δει, ένα τιμόνι και ξέρει τι είναι!

    ReplyDelete
  13. Anonymous5:18 PM

    Ωραία ιδέα!

    ReplyDelete
  14. η πρωτη σκια σου..ομορφο!!

    ReplyDelete
  15. Amo, ναι!

    Φεγγαρένια, ευχαριστώ!

    ReplyDelete