Monday, November 22, 2010

Σονάτα υπό το Σεληνόφως!















14 comments:

  1. Deli,όνειρικές,ρομαντικές,ένα ποίημα!
    Όλες υπέροχες,ξεχωρίζω πρώτα αυτή με τις σιλουέτες από κλαδιά και μετά τις ασημί αντανακλάσεις.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Κική μου, όνειρο οι φωτογραφίες σου!
    Χθες σε σκεφτόμουν γιατί και εγώ τραβούσα την πανσέληνο από το νότιο ημισφαίριο! Με κόλλησες...

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:39 AM

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΕ ΘΕΑ!!!!!
    ΘΟΔΩΡΗΣ ΓΚΟΥΓΙΑΣ

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφες Κική! Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  5. Εεε τώρα τη χρειαζότανε την....σονάτα δεν λέω....!!!!!!


    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ δεν θα φάω καπέλο,δεν θα φάω τσάντα,ΤΑ ΛΥΣΑΚΆ ΜΟΥ ΘΑ ΦΆΩ άτιμηηηηηηη !!!!

    (εγώ πάλι ο βλάξ όταν το θυμήθηκα είχε φτάσει στο ζενίθ....)

    ReplyDelete
  6. Εξαιρετικότατες!!

    ReplyDelete
  7. τέτοια όνειρα ...ποτέ να μην ξυπνήσω...δεν εχω λόγια!...

    ReplyDelete
  8. ...και η σονάτα και το σεληνόφως υπέροχα,
    αλλά σαν τις φωτό σου ...!!!
    Κάτι τέτοια μας έμειναν για να ευφρανθεί και λιγάκι η καρδούλα μας.

    ReplyDelete
  9. Πω, πω!! Θαυμάσιες.
    ( Κι ο ριτσικός τίτλος σου μου άρεσε:-) )

    ReplyDelete
  10. Ελένη χτες, εκεί που ήμουν, ήταν ιδανικά για φωτογράφηση!

    Αγγελική χαχα! Σε κόλλησα!!! Μα μπορείς να αντισταθείς; Κι ας συμβαίνει κάθε μήνα!

    Θοδωρή! Ω! Ευχαριστώ πολύ!!!

    Μαράκι ευχαριστώ! Επίσης!

    ReplyDelete
  11. Ξωτικούλιιιιιιι! Τι έπαθες καλό μου;;;; Χαχα! Το ξέχασες ε; Τον επόμενο μήνα! ;-)

    Κωνσταντίνε, ευχαριστώ!

    Κουκ, ευχαριστώ!

    Βασίλη, έτσι...Ευχαριστώ!

    Διονύση, εκτός από "Ριτσικός" είναι και τίτλος έργου του Μπετόβεν ;-)

    ReplyDelete
  12. Τι υπέροχες φωτογραφίες !! Συγκίνηση προκαλούν, μπράβο σου Κική !!

    ReplyDelete
  13. αν πω υπέροχη cadenza δεν νομίζω να στεναχωρεθεί το ξωτικό ε;
    :)

    ReplyDelete
  14. Μάγδα, ευχαριστώ!

    Άστρια, μπαααα! Χαχα!

    ReplyDelete