Wednesday, February 09, 2011

Τρικολόρε

Στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα στο Αργάσι.




7 comments:

  1. Ευκαιρία οι αλκυονίδες ...
    για βόλτες & φωτογραφίες !!!
    Και για κλάδεμα στ' αμπέλι
    μου θα προσέθετα εγώ ...
    Την καλημέρα μου ...

    ReplyDelete
  2. Ωραίες φώτο!!! Παραπέμπουν σε μυστήρια της θάλασσας και της ξηράς!!! Βλέπω πολύ Νικολούλη εεεε;;; Φως στο τούνελ....

    ReplyDelete
  3. Μεγαλειώδεις φωτογραφίες, μπράβο σου!
    Την καλημέρα μου..:)

    ReplyDelete
  4. Χαρά Θ.8:21 AM

    Απο την Εκκλησία της βάπτισήςμου (ναι,γιαυτό έπεσε μετά, απο την κλάψα μου!)...δεν θα μπορούσαν να μην μ αρέσουν (αν και σου κακιώνω που πας μόνη).
    Απο τις κορυφαίες σου!

    ReplyDelete
  5. Μαρία Σ8:26 AM

    Κική καλημέρα
    Τα φωτογράφησες τα πουλιά που κάθονται με τις ωρες στο συγκεκριμένο βραχάκι.
    Δεν ξέρω τι εχει αυτό το βραχάκι αλλά σχεδόν καθημερινά κάθονται σε αυτό πουλιά.
    Εκει κοντά μεσα στην Θάλασσα υπήρχε ενας βράχος που εμοιαζε με κεφάλι καλόγερου και τον ελεγαν η πέτρα η το κεφάλι του καλόγερου και υπάρχει μια σχετική ιστορία για αυτό .

    ReplyDelete
  6. Deli,τέλειες!
    Σαν μέσα από κλειδαρότρυπα να ξεπροβάλει φως και θάλασσα.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Side είναι αλκυονίδες; Γιατί έχω την εντύπωση ότι τα τελευταία χρόνια έχουν μετατοπιστεί λίγο νωρίτερα.

    Μαρίνα καλοί οι συνειρμοί! ;-)

    Μάγδα ευχαριστώ!

    Χαράαααα, χρόνια πολλάααα! Καλέ γι΄αυτό έπεσε η εκκλησία; Από τσι σκουξίες σου; χαχα! Δεν ήτο προμελετημένο το έγκλημα. Αλλά τι τη θες τη βόλτα; Εδώ ούτε ένα καφέ δεν μπορούμε να πάμε!

    Μαρία! Βρε πουλάκι μου υπάρχει πόντο σε ξηρά και θάλασσα που να ΜΗΝ τον έχεις εξερευνίσει;;; Εκπλήσσομαι!

    Ελένη ευχαριστώωω!

    ReplyDelete