Friday, April 15, 2011

Χέρια μαγικά!




10 comments:

  1. Καλλιτέχνης....

    ReplyDelete
  2. Deli,όμορφη τέχνη και οι ασπρόμαυρες υπέροχες και ταιριαστές!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. ΕΙΝΑΙ.....ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ

    ReplyDelete
  4. Τι όμορφη τέχνη! Κάποτε ήθελα να μάθω αλλά πουθενά δεν βρήκα κάποιον να μου δείξει.
    Οι φωτογραφίες μεταφέρουν άψογα την γοητεία της τέχνης του πηλού..

    Καλή σου μέρα Κική

    ReplyDelete
  5. Μαρία Σ11:55 AM

    Τι μου θήμησες τώρα!!
    Σχολή αγγειοπλαστικής στο Μαρούσι.
    Στα φοιτητικά μου χρόνια πήρα κάποια μαθήματα εκεί.
    Τροχός ,ψήσιμο , σμάλτο.
    Πανέμορφες και οι φωτό σου .

    ReplyDelete
  6. Πολύ ζωντανές φωτογραφίες !!!

    ReplyDelete
  7. ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΖΩΗΣ!!!
    Σε φιλώ Αγαπημένη!

    ReplyDelete
  8. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Μπράβο Κική!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  9. Υπέροχες φωτογραφίες!Και στιγμές!!!
    ΚΑΛΗ ΛΑΜΠΡΗ να έχεις!!!Με υγεία και χαρά σε σένα και την οικογένειά σου!

    ReplyDelete
  10. Μαρίνα ναι!

    Ελένη, ιδανικές το ασπρόμαυρο!

    Μαριάννα ευχαριστώ!

    Μάργκο κι εγώ θα ήθελα! Ζήλευα που τον έβλεπα να χειρίζεται με άνεση τον πηλό! Ήθελα κι εγώ!

    Μαρια ω! Έκανες ε; Τυχερή!

    Μάγδα ευχαριστώ!

    Χαρά, ευχαριστώ ζουζούνα μου!

    Τρελοτουρίστρια ευχαριστώ!

    Βιολέτα ευχαριστώ! Επίσης!

    ReplyDelete