Monday, July 29, 2013

Οδός Πιττάκη: Ο δρόμος με τα φωτιστικά στου Ψυρρή

Μπορεί η Aguenda στην Πορτογαλία να έχει γίνει γνωστή στον κόσμο ως η "πόλη με τις ομπρέλες" αλλά και στην Αθήνα μπορούμε να βρούμε ιδιαίτερους δρόμους. Η βόλτα στου Ψυρρή μας έφερε στην οδό Πιττάκη, η οποία ήταν γεμάτη από φώτα "σπιτικά"! Ήταν εντυπωσιακό και όμορφο να βλέπεις λογιών-λογιών φωτιστικά να στολίζουν το δρόμο. Πριν λίγο διάβαζα για την κίνηση αυτή να φωτίσουν τον δρόμο αυτό με αυτά τα φωτιστικά. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ! Πώς σας φαίνεται η ιδέα; Ωραία δεν είναι;




10 comments:

  1. Πως μου ξέφυγε εμένα αυτός ο δρόμος;;;; Φυσικά και βρίσκω την ιδέα σούπερ! Μακάρι να είχαν παρόμοιες ιδέες και για άλλους αχρωμους δρομους της Αθήνας, κι όχι μόνο...
    Μου έδωσες ένα μικρό χαμόγελο στη μέρα μου,ας ελπίσουμε στη συνέχεια...
    Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έλα ντε!
      Ναι! Μακάρι! Θα ομόρφαιναν πολύ!
      Καλή συνέχεια!

      Delete
  2. Πρώτη φορά τό βλέπω καί τό ακούω!!!
    Πολύ όμορφη ιδέα!!!Καλή εβδομάδα Κική!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ! Επίσης!

      Delete
  3. Δεν το έχω δει και το πρωτοείδα σε αυτές τις φωτό σου.
    Σαν πρώτη άποψη μου ήρθε "κιτσαριό".
    Θα πάω να το δω από κοντά και συνολικά για να εκφέρω άποψη....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με την πρώτη ματιά απορείς και φαίνονται περίεργα και ξέταιρα. Όμως σε κάνουν να χαμογελάς και να αναρωτιέσαι πώς βρέθηκαν εκεί όλα μαζί. Αρχικά σκέφτηκα μήπως ήταν ολόγυρα μαγαζιά με φωτιστικά! Μετά έψαξα!

      Delete
  4. Όταν μια ιδέα είναι ωραία κι εφαρμόσιμη, αμέσως κάνει τη διαφορά!
    Είναι Τέλεια πάντως! Καλή συνέχεια Κική ! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  5. υπαρχουν ακομη ?

    ReplyDelete
  6. Δεν ξέρω!

    ReplyDelete