Tuesday, March 18, 2008

Πύργος Ηλείας

Στον Πύργο δεν είχα πάει ποτέ. Μερικές φορές έχω περάσει από εκεί, αλλά ποτέ δεν είχα σταματήσει. Σήμερα βρέθηκα εκεί για δουλίτσα. Ταξιδάκι αυθημερόν. Φωτό από Πύργο δεν είχα. Τώρα έχω. Λίγες, από την κεντρική πλατεία. Στον Πύργο συνάντησα και την ΚυριαΥφ! Πρώτη φορά συναντηθήκαμε. Έξω καρδιά. Με κέρασε καφεδάκι, την κέρασα λικεράκια. Μου έκανε μια μίνι ξενάγηση γύρω από την πλατεία και μου είπε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την πόλη. Για τις πληροφορίες αυτές θα σας πω σε επόμενο ποστ (γιατί τώρα έχω τρελή νύστα). Σ' ευχαριστώ για την ξενάγηση Κυρα-Υφαντική.





14 comments:

  1. Κέντρική πλατεία Πύργου: από τις καλύτερες πασαρέλες της ελληνική επαρχίας!

    (παραλίες Πύργου: μερικές από τις καλύτερες αμμουδιές της χώρας)

    ReplyDelete
  2. Πάνε λίγα χρόνια που πέρασα από τον Πύργο, και κάθισα γιά έναν καφέ, και τριγύρισα και λίγο την πόλη. Αλλά φωτό δεν έχω ούτε μία, ούτε σε slide.
    Χαιρετίσματα στην Kyriayf, χάθηκε πέστης!!

    ReplyDelete
  3. αμ.. συγκινήθηκα...
    από την οπτική σου προσέγγιση στην πόλη...
    τις "Επάλξεις" κατά Μάτεση στο "Η μητέρα του σκύλου"...
    Ευγνωμονώ τα σημεία των καιρών... που μας έκαναν να ανταμώσουμε...
    Το λικεράκι... θέλω να το γευτώ... αλλά, το βλέπω σα..."φυλαχτό"...
    αλλά να!!! σε αρχαίο λικεροπότηρο υψώνω πρόποση με "ρόδι"..
    γούρι μου 'φερες καλή μου!!!!
    θα τα γράψω αύριο...

    @Elie
    στα παλιά τα χρόνια ... της νιότης μου.. ήταν "νυφοπάζαρο"... σε μετεξέλιξη της "βόλτας" από τον Άι- Νιόνιο (μετόχι του Ζακυνθινού Αγ. Διονυσίου) μέχρι το κέντρο...
    Τώρα πιά δυσκολεύεσαι από τα τραπεζοκαθίσματα...

    @H. Constantinos
    έρχομαι για μιά "καλημέρα"...
    Μήπως είναι καιρός να πιείτε άλλο ένα καφεδάκι;;;;;

    ReplyDelete
  4. Parolo pou eimai apo patra den exw paei pote ston Pyrgo!Me evales se skepseis twra prepei na ton episkef8w..EInai pou i e8niki Patrwn-Pyrgou einai asta na pane

    ReplyDelete
  5. Elie, μάθαμε και για την πασαρέλα! Οι παραλίες μοιάζουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με τις δικές μας που είναι ακριβώς απέναντι. Η Κουρούτα πχ, μοιάζει με το Γέρακα κλπ.

    Κωνσταντίνε, τι δίνεις για να σου δώσω; :-D

    ΚυριαΥφ, τα λικεράκια να τα γευτείς. Καμιά χαρά που μπορείς να απολαύσεις να μην την αφήνεις για την επόμενη μέρα ή για την κατάλληλη στιγμή. Η ζωή είναι μικρή και πάντα είναι η κατάλληλη στιγμή! Φέρνω γούρι γύρω μου γιατί εκπέμπω θετική ενέργεια. Οι ευχές μου πιάνουν όπου τις δίνω γιατί της λέω
    και τις πιστεύω. Το ξέρουν πολλοί. Σου εύχομαι λοιπόν (η σαββατογεννημένη) τα προβλήματά σου να σταματήσουν ΕΔΩ! Κανένα άλλο κακό να μη σε βρει! Και μην ανησυχείς για το σπίτι σου. Η αδικία θα σταματήσει εδώ κι εσύ δε θα ξανανησυχήσεις γι' αυτό. :-)))

    Αγγελική, μήπως είχα πάει εγώ; Πάντως η εθνική Πατρών-Πύργου είναι καλύτερη μάλλον από την Πατρών-Κορίνθου...

    ReplyDelete
  6. δε με πήρες μαζί βολτίτσα :(

    ReplyDelete
  7. Σαν πολλές βόλτες μας κάνεις τελευταία!!
    Φραστ εδω και φρουστ εκει μας είσαι!
    Σ'επιασε η άνοιξη και δεν βαστιέσαι μου φαίνεται , κι όλο "δουλίτσες" βρισκεις !:)

    (απ'τη ζήλια μου τα λέω κι απ'το πολύ πήξιμο "εντός"...):((

    ReplyDelete
  8. Μαγισσούλι, να σε πάρω την επόμενη;

    Ακουα, και που να δεις τι έχει στη συνέχεια! Είναι της Άνοιξης τα ταξίδια που προκύπτουν!

    ReplyDelete
  9. Anonymous6:29 PM

    δεν το πιστευω!!!!να μην εχεις παει ποτε στον Πυργο....υπήρξε μια απο τις πιο ασχημες πόλεις της Ελλαδας κατ'εμέ,αλλα τα τελευταία χρόνια καλλωπιστηκε αρκετά...

    ReplyDelete
  10. Cook είδες; Δεν έτυχε! Έχουν όμορφη και περιποιημένη πλατεία πάντως!

    ReplyDelete
  11. Παιδιά η Ελλάδα έχει τόσες πολλές ομορφότερες πόλεις (και με κάποια ενδιαφέροντα αρχιτεκτονικά ή λαογραφικά στοιχεία) που πραγματικά θα ήταν αμαρτία να σπαταλήσει κάποιος πολύτιμο χρόνο για να επισκεφθεί μια πόλη τόσο άσχημη όσο ο Πύργος.
    Αν έχεις κάποια δουλειά εκεί ΟΚ.
    Αν έχεις να συνατήσεις κόσμο και να περάσεις καλά (με τον κόσμο όχι με την πόλη) ΟΚ.
    Αν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις την πόλη απλά σαν σημείο αναφοράς για να επισκεφθείς τις πραγματικά υπέροχες παραλίες που υπάρχουν γύρω-γύρω ΟΚ.
    Μην κάνεις όμος το λάθος να επισκεφτείς χωρίς λόγο μία από τις πιο άσχημες, άχρωμες και άοσμες πόλης της Μεσογείου, για "τουρισμό"...
    Ποτέ!!!!

    ReplyDelete
  12. Το να σχεδιάζει ή να σκέφτεται κάποιος διακοπές στον Πύργο, ακούγεται τουλάχιστον σαν ανέκδοτο...

    ReplyDelete
  13. Anonymous1:36 PM

    Ήμουν φοιτήτρια στον Πύργο και θα μείνετε έκπληκτοι με τις ομορφιές που κρύβει αυτό το μέρος. Κι εγώ έτσι έλεγα, οτι είναι χάλια κτλ. πριν πάω αλλά ο Πύργος είναι ένα πολύ ωραίο μέρος, με ωραίες παραλίες για το Καλοκαίρι,με ωραία καφέ και επιλογές για φαγητό και ποτό. Επίσης τελευταία έχει πολλές πολιτιστικές εκδηλώσεις και φεστιβάλ που διοργανώνονται κάθε χρόνο ως υποστήριξη στο "Κοινωνικό Παντοπωλείο" και άλλους φιλανθρωπικούς σκοπούς. Όταν βαριέσαι πετάγεσαι για ένα καφεδάκι στο Κατάκολο (όπου αράζουν τεράστια κρουαζιερόπλοια όλο το χρόνο με τουρίστες), πας εκδρομούλα στην υπέροχη Ολυμπία και σε άλλα κοντινά μέρη που σε μαγεύουν με τον φυσικό τους πλούτο.
    Μπορεί να έχετε ακούσει διάφορα για τους ανθρώπους εκεί αλλά μάθετε ότι στην Αθήνα οι άνθρωποι είναι χειρότεροι, δεν μιλάνε στον διπλανό τους και είναι όλοι άγνωστοι μεταξύ τους. Δεν θα έμενα μόνιμα στον Πύργο ομολογώ για δικούς μου λόγους αλλά αν είχα οικογένεια θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
    Δώστε ευκαιρίες σε τόπους και ανθρώπους..!
    Πωλίνα-Πειραάς

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ την είδα όμορφη και περιποιημένη! Όσο για τους ανθρώπους, παντού υπάρχουν καλοί και κακοί!

      Delete