Wednesday, June 04, 2008

Γέρακας-Ζάκυνθος







14 comments:

  1. Μυστηριακά ωραίες!

    ReplyDelete
  2. Deli,ξενυχτάω ως συνήθως και είπα να περάσω για μεταμεσονύχτια επίσκεψη.
    Καταπληκτικοί οι κυματοειδείς σχηματισμοί,φαντάζομαι πως έγιναν από διάβρωση.
    Αυτά βράχοιείναι ή όχι;

    ReplyDelete
  3. γαληνεύεις..
    Πάει, τέλειωσε, η ομορφιά θα μας σώσει..

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:57 AM

    φανταστικές γραμμές και χρώματα

    ReplyDelete
  5. η έκτη ειναι...
    έξοχη!

    ReplyDelete
  6. Τι να πρωτοθαυμάσω
    από αυτές τις ομορφιές
    της Πατρίδας μας…!

    Φιλί ζαφορένιο

    ReplyDelete
  7. Π.Κ. ευχαριστώ! Ο Γέρακας αποπνέιε μυστήριο ειδικά κοντά στους βράχους.

    Ελένη ξενυχτιάρα, είναι το είδος των βράχων έτσι. Μάργες λέγονται. Ψάξε το στο δίκτυο να δεις ακριβώς.

    Μάγισσα. κάποιος να μας σώσει κι εμάς!

    Βαγγέλη, είναι πανδαισία χρωμάτων και σχεδίων Γέρακας.

    Μαριλένα σου άρεσε η κοντινή ε; Έπρεπε να βάλω πρώτα αυτή μόνη της σε κουίζ :-)

    Ζαφορά, κούκλα η Ελλάδα ειδικά το καλοκαίρι.

    ReplyDelete
  8. Εχω απιστευτες αναμνησεις απο εκεινη τη παραλια!! Απο τις πιο ομορφες.. !!!

    ReplyDelete
  9. Ευχαριστώ Deli,
    έψαξα και βρήκα τι είναι μάργες.Πρώτη φορά άκουσα αυτή τη λέξη,αλλά είδα ότι υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο.Είδα και το ποστ σου της 4ης Μαρτίου,πολύ επιβλητικό τοπίο.

    ReplyDelete
  10. Anonymous7:12 PM

    θα εντυπωσίαζαν ακόμη και άκαρδο γεωλόγο!

    ReplyDelete
  11. Τί ωραίο μέρος...! Μου αρέσει η διαδικασία zoom!!

    ReplyDelete
  12. Anonymous8:42 PM

    Έχεις πετύχει καταπληκτικά χρώματα :)

    ReplyDelete
  13. Η αγαπημένη μου παραλία!!!

    ReplyDelete
  14. Roadartist, είναι από τις ωραιότερες ομολογουμένως!

    Ελένη, ευχαριστώ! Εντυπωσιακά δεν είναι;

    Ηλιογράφε, ειδικά αυτοί θα έμεναν άφωνοι!

    Κωνσταντίνε, κι εμένα μου άρεσε :-)

    Confused, τα έχει από τη φύση της η παραλία.

    Γιάννη, μάλλον και η δική μου, παρόλο που δεν πάω συχνά.

    ReplyDelete