Tuesday, June 10, 2008

Κερί Ζάκυνθος







13 comments:

  1. πω πω!!!!!!!!
    εκει μ αρέσει στο κερί
    πράσινο και ωραία θάλασσα ...τέλεια ....

    ReplyDelete
  2. Ψηφίζω τις δύο με τα βράχια!
    ( Η δύναμή σου θάλασσα η θέλησή μου βράχος κλπκλπ..)
    Καλησπέρες

    ReplyDelete
  3. ΄Ομορφα τα βράχια, ήρεμία στο δεντράκι καιτο λιμανάκι της τελευταίας.
    Να είσαι ΠΑΝΤΑ καλά!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ReplyDelete
  4. Ωραίο το Κερί! Το Λιβάνι να δεις!!!

    ReplyDelete
  5. Οπ!σε τσάκωσα Deli,
    πάλι μεταμεσονύκτια ανάρτηση,το ίδιο έκανα και ΄γω.

    Πολύ όμορφο μέρος το Κερί,τέλεια θάλασσα!
    Μ΄αρέσουν τα δέντρα πλάι στο κύμα.

    ReplyDelete
  6. Η 2η φωτό είναι όλα τα λεφτά, γενικώς και αντικειμενικώς.

    ReplyDelete
  7. Anonymous7:58 AM

    Καλημέρα!
    συμφωνώ με τον Κωνσταντίνο!

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:18 AM

    ηρεμία, γαλήνη και το μυαλό να τρέχει. πολύ όμορφα

    ReplyDelete
  9. αχ, τι με κάνεις της κουρασμένης..

    ReplyDelete
  10. Κικίτσα μου.....

    Και ματς και μουτς.....

    και τι θωρούν τα ωραία μπιρμπιλωτά μου μάτια......


    Φιλια

    ReplyDelete
  11. Νατάσσα, εκεί θα σε πάω πρώτα-πρώτα!

    Διονύση, αδυναμίες είναι αυτές!

    Γλαρένια, φιλάκια!

    Π.Κ. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    Ελένη, οι αναρτήσεις μου είναι ΠΆΝΤΑ μεταμεσονύκτιες εκτός εξαιρέσεων. Δεν έχεις έρθει εδώ ε;

    Κωνσταντίνε, αυτή τη φωτό θα μπορούσες να την έχεις τραβηξει εσύ!

    Ηλιογράφε, με λίγο κόκκινο στη φωτό επίσης!

    Βαγγέλη, και άντε μάζεψέ το μετά το μυαλό!

    Μαγισσούλα, εκεί θα σε πάω για καφέ!

    Ντίνα, θωρείς το χωρίον Κερί! ;-)

    ReplyDelete
  12. Είχαμε πάει στο Κερί με τους γονείς μου πριν από πολλά χρόνια και εκείνο που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν πόσο ρηχή είναι η θάλασσα!!

    ReplyDelete
  13. Σοφία, οι περισσότερες θάλασσες εδώ έτσι είναι. Μόνο βόρεια είναι βαθιές. Στο Κερί, Λαγανά, Καλαμάκι, παραείναι βέβαια!

    ReplyDelete