Thursday, August 07, 2008

Στο λιμάνι-Ζάκυνθος



8 comments:

  1. Νυχτερινές ομορφιές. Μέρα καλή

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:16 PM

    Έχεις λάβει το email που σου 'στειλα;

    POLI

    ReplyDelete
  3. Λάκη ευχαριστώ. Καλημέρα!

    Πόλυ!!! Σου έχω απαντήσει εδώ και πολλές μέρες ήδη! Κοίταξε μήπως μπήκε στα σπαμ σου! Αλλιώς πες μου να στο ξαναστείλω.

    ReplyDelete
  4. Τι όμορφα !
    Τα έχω ζήσει…!
    Τρία καλοκαίρια
    αξέχαστα Ζακυνθινά
    και με τροχόσπιτο.

    Την αγάπη μου.

    ReplyDelete
  5. Deli γεια σου
    πολύ όμορφα τα καλοκαιρινά βράδια δίπλα στη θάλασσα και μας το δείχνεις με ιδιαίτερο τρόπο,όπως πάντα.

    Αύριο φεύγω κι εγώ για λίγες μέρες διακοπών εκτός των τειχών,πάντα σε θάλασσα.

    ReplyDelete
  6. Ζαφορά, άρα τα έχεις δει από κοντά! Καλά να περνάς!

    Ελενίτσα, πας διακοπούλες; Καλά να περάσεις! Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Ωραίες οι βόλτες στο λιμάνι!!!:-)

    ReplyDelete
  8. Porfyri ευχαριστώ!

    ReplyDelete