Friday, August 22, 2008

Ηλιοβασίλεμα στο Καμπί

Σχίζα-Καμπί





10 comments:

  1. Υπέρκαλες και γοητευτικές!

    ReplyDelete
  2. Η τελευταία όλα τα λεφτά. Μέρα καλή:)

    ReplyDelete
  3. υπέροχες! καλημέρα :)

    ReplyDelete
  4. υπέροχες! καλημέρα :)

    ReplyDelete
  5. Κική μου!

    Μαγικές!!!

    Μου έλλειψες!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Τι μου θύμησες γλυκιά μου.
    Δύο υπέροχα καλοκαίρια
    Ζακυνθινά με τροχοσκηνή το ένα
    και με τροχόσπιτο το δεύτερο.
    Πάνε κάμποσα χρόνια.
    Camping Zante και Γιδάκι.
    Δάφνη, σχεδόν παρθένα-
    εμείς και ο Θεός-
    ταβερνούλα στην άμμο
    με φρέσκο ψαράκι στα κάρβουνα
    σχεδόν τσάμπα και παγωμένο καρπούζι
    κάτω από τα αλμυρίκια,
    με τα υπέροχα ηλιοβασιλέματα
    και την καλή παρέα.
    Άραγε θα είναι ακόμα έτσι…;

    Την αγάπη μου.

    Οι φωτογραφίες υπέροχες.

    ReplyDelete
  7. Π.Κ. ευχαριστώ!

    Λάκη, από όλες η τελευταία μου αρέσει κι εμένα πιο πολύ!

    Νατάσσα, μερσί. Σμακ!

    Μαρελντίτααααααα!!! Γύρισες;;;; Φιλιά!

    Ζαφορά, η Δάφνη είναι λίγο πιο "πυκνοκατοικημένη" παρόλο που απαγορεύεται το χτίσιμο εκεί. Οι δε ζακυνθινοί, φοβάμαι πως έχουν χάσει πια την "αθωότητα" που είχαν σε σχέση με τους τουρίστες...

    ReplyDelete
  8. ilios fws kai thalassa!
    omorfia...!

    na pernas omorfa poli!

    ReplyDelete
  9. εμενα πειραζει που μου αρεσει η τριτη πιο πολυ;
    :)

    ReplyDelete
  10. Νηφάλια μέθη, υπάρχει καλύτερο;

    Αντώνη, ουδόλως!

    ReplyDelete