Wednesday, November 26, 2008

Βοστόνη





7 comments:

  1. Ωραία πάντρεψες το κλασικό με το μοντέρνο!

    Βέβαια, αυτό είναι ένα πρόβλημα, πώς δηλαδή, δίπλα σ' εξαίσια κτίρια επιτρέπουν τους ουρανοξύστες... Δεν θα το λύσουμε εμείς...

    Πάντως, ευχαριστώ για τη βόλτα μέχρι Boston!

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:22 AM

    δεν ξέρεις πόσο ταξίδεψες τη σκέψη μου με αυτή την ανάρτηση...

    ReplyDelete
  3. to 3aderfaki mou itan polla xronia boston kai exei tis kaliteres entypwseis apo mia oxi toso 'amerikanopoihmeni' poli opws leei kai i idia...


    apo tis fotografies sou mporw na pw oti fainetai iperoxi...pame?:)))

    ReplyDelete
  4. Θελω απιστευτα ενα ταξιδι τωρα.. Εστω και απο φωτο.. καλα ηταν.. :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:19 PM

    Πολύ ωραία πόλη. Είσαι τυχερή που πήγες, σε ζηλεύω.

    ReplyDelete
  6. Πολύ όμορφη πόλη και οι φωτογραφίες σου όπως πάντα μας δείχνουν τις ομορφιές της!
    Deli καλό βράδυ-φιλάκια!

    ReplyDelete
  7. Π.Κ. να σου πω την αλήθεια, δεν το έκανα επίτηδες να είναι παλιά και νέα μαζί στη φωτό. Ούτως ή άλλως, οι ουρανοξύστες ειναι μέρος της πόλης, οπότε συνυπάρχουν με τα άλλα κτήρια. Είναι όμως όλα προσεγμένα και δένουν αρμονικά μεταξύ τους. Και που να δεις φωτό από το ποτάμι. Θα τις βαλω κάποια στιγμή.

    Σκρουτζ, χαίρομαι!

    Αγγελική, καλά στα είπε το ξαδερφάκι σου!

    Roadartist, εγώ να δεις πως θέλω ένα ταξιδάκι τώρα...

    Λένα, ναί. Είμαι. Μην ανησυχείς. θα πας κάποια στιγμή. Εξάλλου έχεις πάει κι εσύ σε τόσα όμορφα μέρη!

    Ελένη, ευχαριστώ!

    Ελενίτσα, κάτι συμβαίνει με το μέιλ σου και μου γυρίζουν πίσω οι απαντήσεις μου!

    ReplyDelete