Thursday, November 06, 2008

Στο Δασύλειο Πάτρας

Φωτογραφίες από την Πάτρα δεν σας έχω δείξει πολλές. Γενικά στην Πάτρα δεν βγάζω πολλές φωτό, γιατί όταν πάω εκεί έχω το νου μου σε άλλα πράγματα. Τώρα όμως που πήγα την τελευταία φορά, έβγαλα αρκετές. Έκανα και κανα δυο βολτίτσες κοντά στο σπίτι μου, που προσφέρεται για φωτογράφιση.
Θα σας πω για το Δασύλειο και θα σας δείξω και φωτό που τράβηξα με το φως ημέρας. Ξεκινάω όμως με τις βραδυνές και μυστηριακές από το καφέ που είναι εκεί και που προέκυψαν έτσι επειδή δεν έστησα τρίποδο...




7 comments:

  1. Υπαρχει κι ενα .. μυστηριο στις φωτογραφιες. Σα καποιος να παραφυλαει εκει διπλα! Γεια σου κικιτσα!

    ReplyDelete
  2. Ναι, τρομάζει λίγο το σκοτάδι αυτό. Μέρα καλή

    ReplyDelete
  3. Μυστηριακές, και μιά χαρά και χωρίς τρίποδο!

    ReplyDelete
  4. Δέσποινα, μπορεί και να παραφύλαγε... ;-)

    Λάκη, εμένα με τρομάζει το απόλυτο σκοτάδι...

    Κωνσταντίνε, βούδας που λες κι εσύ!

    ReplyDelete
  5. Μπα; Το γυρίσαμε στο θρίλερ τώρα, οι φωτογράφοι;
    Αλήθεια, τι έκανες εσύ στο δασάκι; Βότανα για τις συνταγές σου έψαχνες;
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Deli,
    τι έπαθα!Έγραψα σχόλιο,αλλά λόγω τρομερού πονοκέφαλου ολημερίς-τώρα συνήλθα-μάλλον δεν έγραψα τα στοιχεία κι απλά έκλεισα το παράθυρο-δε βρίσκω άλλη εξήγηση.

    Υπέροχα μυστηριακή ατμόσφαιρα δημιουργείται με το φωτισμό αυτό! Πολύ μ΄αρέσουν τα κτίρια τη νύχτα μ΄αυτό το φως.

    ReplyDelete
  7. Διονύση, χαχα! Καλό! Όχι! Καφεδακι με πανοραμική θέα της Πάτρας!

    Ελένη, κάνει κόλπα μερικές φορές ο μπλόγκερ...Μην ανησυχείς.
    Κι εμένα μ' αρέσουν έτσι φωτισμένα τα κτίρια...

    ReplyDelete