Monday, February 23, 2009

Πρωινό







14 comments:

  1. Ωραίο πρωινό!!
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:27 AM

    Βγαίνει μια μελαγχολία, αλλά είναι υπέροχες. (Γιατί μελαγχολία εν μέσω καρναβαλιών; Τώρα που τα μπουζούκια θα μας τα λύσουν όλα; Χα! χα!) Ειδικά σε αυτές μέσα από τα κάγκελα φαίνονται σα να είναι οι ακτίνες του ήλιου. Μπράβο. Καλή εβδομάδα.
    Υ.Γ. Σου έχω μια πρόταση για το μέλλον...

    ReplyDelete
  3. Μια βιαστική καλημέρα, πίνοντας τον καφέ μου, λίγο πριν πάω στο γραφείο!Η θάλασσα είναι πανέμορφη, ακόμη και μέσα απο τα ...κάγκελλα!
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα, καλή εβδομάδα.
    Έχετε κρύο εκεί; Εδώ παγωνιάάάά

    ReplyDelete
  5. Roadartist , είχαμε ένα παρόμοιο σήμερα αλλά με πολύ κρύο και αέρα.

    Λένα , έτυχε! Βγάζουν μελαγχολία ε; Αυτό το γκριζομπλέ τ' ουρανού φταίει... Η Εφη το Σάββατο θα δώσει τη λύση σε όλα, χαχα!
    Είμαι ανοιχτή σε κάθε πρόταση. Μου κινείς την περιέργεια!

    Όλγα , η θάλασσα είναι υπέροχη όπως κι αν είναι. Δεν θα μπορούσα να ζησω ζωρίς να τη βλέπω...

    Elie , 5 βαθμούς και 5-6 μποφώρ το πρωι. Μας κάνει; Μπρρρρ!

    ReplyDelete
  6. Αυτό είναι πρωινό......


    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.!!!

    Ζωντανά χρώματα!!

    ReplyDelete
  7. Όμορφο πρωινό. Μου αρέσουν ιδιαιτέρα οι λήψεις μέσα από τα κάγκελα. Μέρα καλή

    ReplyDelete
  8. Deli,όμορφο,ήσυχο πρωινό!Πολύ όμορφες σκηνές!
    Ζηλεύω-εδώ όλα κάτασπρα από το βράδυ και από κρύο,άστα.
    Φιλιά-καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  9. Μα... Μα, είναι σχεδόν νύχτα...!

    Πολύ καλές, οι πρώτες και αυτές πίσω από τα κάγκελα, όλες!

    ReplyDelete
  10. Ξανθιά , πρωινό για να σε φτιάξει!

    Λάκη , ευχαριστώ!

    Ελένη , κι εδώ πολύ κρ΄ύο. Απέναντι ο Αίνος έχει χιόνια!

    Κωνσταντίνε , εσένα στο 'χω τάξει. Θα σε σηκώσω πρωί μια φορά για φωτογράφιση ανατολής! Τστστσ!

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:04 PM

    πολύ μου αρέσει η δεύτερη!

    αυτές οι φωτογραφίες είναι η καλύτερη αποζημίωση για τα "σκληρά" ξυπνήματα

    ReplyDelete
  12. Υπέροχα τα πρωινά σου... αυτές με τα κάγκελα έχουν άποψη κατά τη γνώμη μου...
    Σ'ευχαριστώ πολύ και για την αναφορά που μόλις είδα στο προηγούμενο σου ποστ...
    Φιλιά πολλά....

    ReplyDelete
  13. Τώρα διάβασα τα παραπάνω σχόλια...
    Κική, πότε θάρθεις στην Αθήνα να γελάσουμε λιγάκι????
    Ξέρεις εσύ......
    Άντε, κανόνισε το....

    ReplyDelete
  14. Ηλιογράφε , έχεις δίκιο! Αποζημιώνεσαι!

    Μαριέλα , χαχα! Ναι!!!
    Θα έρθω τέλος Μάρτη, αλλά δεν θα προλάβω να δω ούτε τον εαυτό μου σε καθρέφτη!!!!

    ReplyDelete