Thursday, March 04, 2010

Η μικρή κουζίνα στην ΕΡΖ TV

Λοιποοοοοόν, σήμερα, Πέμπτη βράδυ, τσι 10 η ώρα (το λέω ζακυθινά), στρωνόμαστε μπροστά στο πισι μας, με κριτσινάκια φτιαγμένα από τα χεράκια μας, (κατά προτίμηση με πάστα ελιάς για να είμαστε στο κλίμα της εκπομπής) για να παρακολουθήσουμε όσοι θέλουμε την εκπομπή Διαδρομές, του Διονύση Πομώνη, την οποία γυρίσαμε την Κυριακή εδω στο σπίτι μου, συνοδεία ηχηρών γέλιων. Έτσι για την ιστορία, στο μοντάζ, ΔΕΝ κόψαμε τη σκηνή που έγινα ρεντίκουλο (που θα γίνω μάλλον) και είπα ό,τι είπα ενώ νόμιζα ότι η κάμερα δεν γράφει...Χεχε! Μετά από αυτό, την κάναμε θερινή την εκπομπή όπως καταλαβαίνετε! Η σκηνή, είναι στο πρώτο μέρος της εκπομπής, το οποίο το έχουμε γυρίσει έξω στην αυλή μου.
Τα υπόλοιπα απόψε, που θα βλέπουμε την εκπομπή, μια και εγώ θα την δω από το πισι μου, αφού εδώ που μένω δεν πιάνει καλά η ΕΡΖ. Έτσι, θα είμαστε όλοι μια παρεούλα, on line συνδεμένοι. Οπότε, ραντεβού το βράδυ εδώ!

5 comments:

  1. Anonymous9:27 AM

    κάτι μου ψιθυρίζανε και για CNN. αληθεύει; :)

    ReplyDelete
  2. Ελπίζω να καταφέρω να σε δω! Κάποιες φορές οι συνδέσεις είναι πολύ αργές...

    Σε κάθε περίπτωση, παρακαλώ γράψε το για να μπορέσω σίγουρα να το δω!

    ReplyDelete
  3. θεά,θ-ε-ά,ΘΕΑ,ΘΕΑΑΑΑ!!!
    Ησουν όλα τα λεφτά (μόλις τελείωσε η εκπομπή),τέτοια άνεση,τέτοια ευφράδεια! γεννημένη για εκπομπή!!
    Τρέμε Μπαρμπαρίγου.
    Μπράβο,πάντα τέτοια και καλή συνέχεια στα επόμενα projects,πονη ρούλα,το κοινό σου περιμένει.

    ReplyDelete
  4. Μπράβο κ απο μένα, που ήρθε η ώρα να σε δω,έστω στο φακό!
    Είχα την τύχη να γευτώ τα κριτσίνια σου πριν τουλαχιστον 1 ή μπορεί κ παραπάνω χρόνια. Και πραγματικά άρεσαν σε μένα , αλλά κ σε όποιον τα δοκίμασε. Και βέβαια όχι μόνο αυτά. Σε όλους το έλεγα μα και το λέω ότι αυτό που προτείνεις , τουλάχιστον μέσω του blog, είναι σίγουρα δοκιμασμένο και καλό.
    Σου εύχομαι ολόψυχα υγεία και κάθε επιτυχία !

    ReplyDelete
  5. Βαγγέλη, μου πρότειναν αλλά αρνήθηκα! χαχαχα!

    Αγγελική, τα καταφέραμε πάντως! Και τι παρέα! 70μ νοματέοι!

    Χαρα! χαχα! Ευχαριστωωωωωω! Καλέ άσε την κοπέλα ήσυχη. Τι να τρέμει; Μια χαρά είμαι κι εδώ!

    Claire, πόσ χαίρομαι που μίλησες! Σε παρακολουθώ κι εγώ αθόρυβα στο μπλογκ σου! Πώς γεύτηκες κριτσίνια μου;;; Για πες!!! Σ΄ευχαριστω πολύ για όλα (είμαστε και συνάδελφοι!)
    Φιλιά!

    ReplyDelete