Tuesday, August 10, 2010

Summer time in August




8 comments:

  1. Πανυπέροχες κι εξόχως ομιλητικές!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Καλά η τελευταία δεν παίζεται!!!!
    Μιλάει από μόνη της!!!!!

    ReplyDelete
  3. Κική, ψάχνω για τέτοια παραλία.
    Επειγόντως.
    Κωστής

    ReplyDelete
  4. Μας προκαλείς εμάς που δεν έχουμε δει ακόμα τη θάλασσα!!
    Υπέροχες!!

    ReplyDelete
  5. αααχ
    μου μύρισε θάλασσα
    και αγάπη
    και έρωτας
    και αγκαλιά
    και ξεγνοιασιά
    και θυμάρι
    και ρίγανη
    και αλμύρα
    όλα μαζι

    ευχαριστώ

    ReplyDelete
  6. Π.Κ. ευχαριστώ!

    Eva, κι όμως άλλα λέει από αυτά που φαίνονται! :-)

    Κωστή, εγώ θέλω να αράξω σε μια τέτοια μερικές μέρες!

    Ξανθή, υπομονή! Ήταν το 1ο μακρινό μπάνιο που έκανα φέτος αν το πιστεύεις!

    logia, όλα...

    ReplyDelete
  7. Υπομονή....
    θά' θει κι ο χειμώνας και.....

    ReplyDelete
  8. Βασίλη μου, εγώ είμαι τύπος του καλοκαιριού! Μου αρέσει το καλοκαίρι!!!

    ReplyDelete