Wednesday, December 01, 2010

Πρόσκληση

Το φωτογραφικό μπλογκ, θα κάνει διακοπές για 2-3 μέρες, εκτός και μου τη δώσει να σας δείξω κάτι οπωσδήποτε. Οι ώρες του 24ωρου δεν μου φτάνουν αυτή την εβδομάδα. Προσκλήσεις, ψησίματα, προετοιμασία για την παρουσίαση που έφτασε!

Είσαστε φυσικά προσκεκλημένοι, όπως είναι επίσης προσκεκλημένος και όποιος ζακυνθινός μένει εδώ και επιθυμεί να έρθει. Η μικρή κουζίνα, εκείνη τη μέρα θα μεταφερθεί σε ένα μεγαλύτερο χώρο, για να χωρέσουν όλοι οι φίλοι της.

Σάββατο 4 Δεκέμβρη
Παλατίνο, ώρα 7.00 μ.μ.

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

12 comments:

  1. αχ και νάμουν πεταλουδάκι , να χωνόμουνα μες στο ξενοδοχείο να απολάυσω τις μυρωδιές και τα καλούδια σου φιλιά και καλό μήνα

    ReplyDelete
  2. Καλή επιτυχία Κική
    φιλί και καλό μήνα

    ReplyDelete
  3. Deli μου καλή επιτυχία!!!
    Πόσο θα ήθελα να είμαι εκεί!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  4. Καλή επιτυχία!!!
    Καλό μήνα!
    Με την ευχή μου....

    ReplyDelete
  5. καλη επιτυχία Κικίτσα!μακαρι να ήμασταν πιο κοντα...

    ReplyDelete
  6. Καλό μήνα και καλή επιτυχία , που την θεωρώ σίγουρη, στην παρουσίαση σου.

    ReplyDelete
  7. kalo mhna kiki mou kai panta epitixies

    ReplyDelete
  8. καλό μήνα !!!
    καλή επιτυχίααααα !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Μαριλίζ,
    Βασιλική,
    Ελένη,
    Γιαγιά Αντιγόνη,
    Κουκ,
    Μάγδα,
    Λούνα,
    ξωτικό,
    Σας ευχαριστώ πολύ όλες! Να είσαστε καλά! Όλη μέρα ζυμώνω και ψήνωωωω!

    ReplyDelete
  10. καλή επιτυχία Κική μου και καλό μήνα

    ReplyDelete
  11. Anonymous11:57 AM

    καλή επιτυχία, τι κρίμα να είμαι μακριά! αυτό για σένα..

    ReplyDelete
  12. logia ευχαριστώωωω!

    Silena ευχαριστώ! Τι καλό!!!

    ReplyDelete