Thursday, December 23, 2010

Καλά Χριστούγεννα!




23 comments:

  1. Καλα Χριστουγεννα Κικη, με υγεια και χαρά!
    :)))

    ReplyDelete
  2. γλυκα Χριστουγεννα!

    πολυ ομορφες φωτογραφιες....

    :)

    ReplyDelete
  3. Νάτες κι οι νυχτερινές!

    Deli μου χρόνια πολλά!
    Να περάσετε χαρούμενα Χριστούγεννα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ReplyDelete
  5. Πολυ ωραίες φωτό απο τον κόσμο των παραμυθιών!!!Ευτυχώς που έχω κι εσένα να μου μεταφέρεις εικόνες της στολισμένης ΑΘήνας.
    Καλά να περάσεις και να γυρίσεις γρήγορα...Καλά Χριστούγεννα!!

    ReplyDelete
  6. Καλά Χριστούγεννα κική
    φιλιά

    ReplyDelete
  7. Η Στοά Αρσακείου είναι?

    Η στοά Αρσακείου-βιβλίου έχει τέτοια γυάλινη οροφή.
    Όμορφη η διακόσμηση! Πολλοί ήρωες παραμυθιών: Πινόκιο, Μ Πόπινς, Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, Μολυβένιος Στρατιώτης κλπ
    Θα πάω να το δω!
    Καλά Χριστούγεννα φιλενάδα!

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραίες Χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες !
    Μας μεταφέρουν σε παραμυθένιους κόσμους !
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά !

    ReplyDelete
  9. Καλά Χριστούγεννα και χρόνια σου πολλά Κική.
    Κωστής

    ReplyDelete
  10. Μαρία Σ8:42 AM

    Επίσης καλά Χριστούγεννα σε σένα και σε οσους αγαπάς!!!
    Πολύ ομορφες οι φωτογραφίες σου .
    Με το καλό να γυρίσετε.
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ReplyDelete
  11. Μα που είναι αυτή η παραμυθένια διακόσμηση;

    Καλά Χριστούγεννα Κική μου.. παραμυθένια!
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  12. Η στοά του παλαιού Κτηρίου του ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ, πίσω απο το ΑΤΤΙΚΑ, αυτή πρέπει να είναι αν δεν κάνω λάθος Αγγελική μου.
    Τέλεια, πρέπει να κατέβω κι' εγώ σήμερα να την δω γιατί έχει την δική μου αγαπημένη ηρωίδα, την ΜΑΙΡΗ ΠΟΠΠΙΝΣ. θα έχω δει την ταινία τουλάχιστον 20 φορές, μέχρι που χάλασα και την πρόσφατη video ταινία.

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Κικίτσα. Να γεμάτα με αγάπη και θαλπωρή για σένα και τους ανθρώπους σου.

    ReplyDelete
  13. Καλά Χριστούγεννα, καλά να περάσεις!

    ReplyDelete
  14. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη για σένα και όλη την οικογένεια!



    (οι φωτογραφίες της στοάς τέλειες, είπαμε γενικώς.. τα νυκτερινά σου..!!)

    ReplyDelete
  15. Πέρασα να αφήσω τις ευχές μου!
    Πίνω και ένα λικεράκι στην υγειά σου,αυτό που βρήκα στο τραπεζάκι σου...Μμμμ..νόστιμο που είναι:))
    Έχεις κόσμο,χαμογελώ,Καλές Γιορτές εύχομαι,θα ξανάρθω!
    :))))

    ReplyDelete
  16. Σας ευχαριστω όλους για τις ευχές σας. Είμαι στην Πάτρα, μ επροβληματική σύνδεση ως συνήθως!
    Η στοά είναι πίσω από το Άττικα όντως και μου άρεσε πολύ που είχε σαν θέμα παραμύθια!
    Να περάσετε τέλεια όλοι!

    ReplyDelete
  17. Πέρασα μια βόλτα απο το σπίτι σου με ευχές για χαρούμενες γιορτές!!!

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!

    ReplyDelete
  18. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!

    ReplyDelete
  19. Καλά Χριστούγεννα
    με υγεία, με αγάπη
    και χαρά
    για εσάς και την οικογένειά σας.

    ReplyDelete
  20. Μικρές ανάσες,
    Μαράκι,
    Δεσποινα,
    Ευχαριστω πολύ! Χρόνια πολλά!

    ReplyDelete
  21. ★Ευτυχισμένα★ 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★Χριστούγεννα★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|Χρόνια Πολλά
    Κικί μου φίλη αγαπημένη απο παλιά!

    ReplyDelete
  22. Aααχ η αγαπημένη μου στοά !!! Την περισσότερη ζωή μου πέρασα δίπλα της (Παλλάς) .....

    Κικίτσα μου να περάσεις πολύ πολύ όμορφα και η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία ,αγάπη και ψυχική δύναμη.Να τρελλαθούμε στους όμορφους αγώνες και...ας με νικάς (χιχι)...που και που χαααχαχα χαλάλι σου!!
    Σ'ευχαριστώ για το κίνητρο και το κέφι που μου έχεις χαρίσει !!
    Θα τα πούμε .....του χρόνου πια !!!

    ReplyDelete
  23. Mar9659, τι όμορφο να βλέπεις παλιούς φίλους! Να περάσεις καλά! Καλή χρονιά!

    Ξωτικούλι μου, ευχαριστώ! Ναι, ναι, ναι! Να κάνουμε αγώνες και να σε κερδίζω! χαχα! Αλλά πού; Δεν σε πιάνω εσένα το ξωτικό! Καλή χρονιά!

    ReplyDelete