Sunday, April 06, 2008

Δύση





13 comments:

  1. Ψυχούλι!

    Έρχομαι εδώ, μαγεύομαι και
    που να κοιμηθώ..

    Όνειρα γλυκά!

    ReplyDelete
  2. Η 1η είναι απολύτως απίθανη!
    Οι υπόλοιπες είναι απλώς απίθανες...
    Από τα καλύτερα...

    ReplyDelete
  3. Χρώματα και αρώματα του δειλινού πανεύοσμα!!!
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
  4. Καλημερα
    εξαιρετικες φωτογραφιες...αλλα ειναι και οι τοποι που τις εμπνεουν,ευλογημενοι.

    Μια φιλη απο τους Κορφους.

    ReplyDelete
  5. Mareld, έρχεσαι, παίρνεις τζουρίτσα και φεύγεις :-)
    Στο έχω ξαναπεί!

    Κωνσταντίνε, έπινα καφέ σε μια φίλη και είχα αυτή τη θέα από το παράθυρο. Μπορούσα να αντισταθώ; Ευχαριστώ!

    Π.Κ. που απλόχερα μας χαρίζονται...

    Φαραόνα, καλώς τη νησιώτισσα. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
    Άσχετο: Στο τελευταίο σου ποστ δε φαίνεται καμά φωτό...

    ReplyDelete
  6. πολυ ομορφες!!!!!
    εγω διαλεγω... ολεςςςςςςςς
    δεν μπορω να διαλεξω, μου αρεσουν ολες. :)
    φιλακια καλο απογευμα φιλεναδιτσα.

    ReplyDelete
  7. ..η μία καλύτερη από την άλλη..

    ..η βόλτα μου στο blogάκι σου, πάντα μου φτιάχνει την διάθεση!!! σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

    ReplyDelete
  8. Αλίκη, σε μια βδομάδα! Ετοίμασε καφέ!
    Φιλιά!

    Ζαχαρούλα, πειρασμέ! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  9. όμορφες!
    καληνύχτα :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous3:12 AM

    Τα σχόλια είναι περιττά! Κ-Α-Τ-Α-Π-Λ-Η-Κ-Τ-Ι-Κ-Ε-Σ!!! Πιστεύω πως γνωρίζεις την άποψη μου περί των νυκτερινών σου λήψεων, η οποία για μια ακόμα φορά, επιβεβαιώνεται!

    ReplyDelete
  11. Μαγισσούλι μερσί! Καλή εβδομάδα!

    Δημήτρη, ευχαριστώ. Έχουν αρχίσει να μου αρέσουν πολύ αυτές οι βραδυνές λήψεις και δε χάνω ευκαιρία...

    ReplyDelete
  12. Anonymous5:26 PM

    η αγαπημενη μου ωρα...ΤΕΛΕΙΑ!

    ReplyDelete
  13. Και δική μου ώρα Κουκ!

    ReplyDelete