Thursday, January 15, 2009

Ερημικό

ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ




13 comments:

  1. τόσο γαλήνιο...

    καλημέρα!

    ReplyDelete
  2. καλημερα ολη μερα!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:13 AM

    Πριν από αρκετά χρόνια είχαμε περάσει 3 συνεχόμενα καλοκαίρια στην Ναύπακτο και είχαμε ευχαριστηθεί πάρα πολύ. Τι μου θύμισες με τις φωτογραφίες σου. Τα τρεχούμενα νερά που καταλήγουν στην θάλασσα και έπαιζε ο γιός μου με τις ώρες, τις πάπιες που ταίζαμε, τις κούνιες που κάναμε υπερωρίες... Να'σαι καλά! Όπως πάντα πολύ αισθαντικές Photo.

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφες φωτό.. Γαλήνιες όντως!

    ReplyDelete
  5. gioupi!!!!oi papies!!!! Twra mia foto me tous kiknous menei kai eisai apsogi!!
    Eisai kala????:))))

    ReplyDelete
  6. Μαγισσούλα, είναι...:-)

    Λούνα, καλώς το κορίτσι μας!

    Ειρήνη, εγώ περνούσα μόνο Δεν είχα σταθεί ποτέ. Είναι πολύ όμορφα! Ευχαριστω!

    Roadartist, ευχαριστώ!

    Αγγελικούλα, δεν τους είδες; Την περασμένη βδομάδα τους είχα βάλει! Καλά είμαι αλλά τρέχωωωωω!

    ReplyDelete
  7. Ωραίες.
    Θα μπορούσε να μπει και τίτλος "ελληνική επαρχία" - με ό,τι καλό και κακό παρελκύει.

    ReplyDelete
  8. Deli,ηρεμία και μελαγχολία!
    Πολύ όμορφες,μα και η Ναύπακτος κούκλα είναι!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  9. Διονύση, δεν έχεις άδικο. Αν και για να πω την αλήθεια, η Ναύπακτος μόνο έρημη δεν ήταν όταν πήγα....ίσα ίσα. Για να καταλάβεις, δεν καταφέραμε να πιούμε καφέ εκεί...

    Ελένη, βροχερή μελαγχολία...

    ReplyDelete
  10. αγαπημενη Ναυπακτος...οταν τρελλαινομαστε για θαλασσα ειναι η πιο κοντινη(μια ωρα δρομος) για να τη δουμε,λυση :)
    η φωτο με το παγκακι θαυμα

    ReplyDelete
  11. Μια ώρα θέλετε για την πιο κοντινή;;;; Πωωωω! Κι εγώ, το να πάω σε μια παραλία 15 λεπτά μακριά το θεωρώ πολύ!
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  12. Anonymous12:52 PM

    Τέτοιες ερημιές μου αρέσουν!

    ReplyDelete
  13. Penny κι εμένα!

    ReplyDelete