Wednesday, January 21, 2009

Κορίθι Ζάκυνθος





13 comments:

  1. Anonymous1:11 AM

    Πότε πρόλαβες;Πολύ ωραίες φωτογραφίες. Σε αυτό το μέρος δεν έχω πάει, κρίμα.

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα με χρώματα ηρεμιστικά και πολλά υποσχόμενα!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:40 AM

    καλά, ε, είναι πανέμορφες!!

    ReplyDelete
  4. Λένα, πότε πρόλαβα τι; Να βάλω ποστ ή να πάω στο Κορίθι; :-)))
    Σοβαρά; δεν έχεις πάει; Μην ανησυχείς, κι εγώ πρώτη φορά πέρυσι πήγα!!!

    Π.Κ., πράγματι, είναι εικόνες που ηρεμούν!

    Σκρουτζ, μερσί! Ήταν πανέμορφο σαν εικόνα γενικά!

    ReplyDelete
  5. Deli,πολύ όμορφο,ελληνικότατο θέμα!
    Γαλάζιο το χρώμα της ηρεμίας!
    Πολύ όμορφες,μας δείχνεις όλες τις πλευρές του ανεμόμυλου.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Μεχει συνεπαρει τοσο πολυ η μαγειρικη σου,που ξεχασα ποσο ομορφες φωτογραφιες βγαζεις!

    ReplyDelete
  7. ο αγαπημένος μου Ανεμόμυλος????


    Αυτός με την πανέμορφη θέα???

    ReplyDelete
  8. Ωραίος ο μύλος! Ξέρεις αν κατοικείται; Ή τα κουρτινάκια είναι απλά διακοσμητικά;

    ReplyDelete
  9. Τις βολτούλες σας, τις θαλασσίτσες σας, τη θέα σας, μιά χαρά!
    Τί τραβάμε κι εμείς...

    ReplyDelete
  10. Ελένη, λευκό και γαλάζιο, χρώματα αγαπημένα και ελληνικά! Ευχαριστώ!

    Όλγα! Χαχα! Είδες; Πολυτάλαντη! Χαχα!
    Ευχαριστώ!

    Ξανθούλα ναι! Ο αγαημένος σου ανεμόμυλος!

    Σοφία, έχω την υποψία ότι κατοικείται γιατί είναι πολύ περιποιημένο (κουρτινάκια, λουλούδια κλπ).

    Κωνσταντίνε, ρώτα με πόσο καιρό έχω να πάω σινεμά όμως. Για ρώτα!
    Φυσικά, είναι όμορφα εδώ. Δεν το συζητώ!

    ReplyDelete
  11. πολύ όμορφα :)

    ReplyDelete
  12. Εχω μια αδυναμία στους ανεμόμυλους...

    ReplyDelete
  13. Νατάσσα, μερσί!

    Μαριέλα, κι εγώ!

    ReplyDelete