Monday, January 19, 2009

Μοναχικό




10 comments:

  1. Είναι θαυμάσιες όλες!
    καλημέρα :)

    ReplyDelete
  2. Deli,εξαιρετικές!
    Η πρώτη(μοναδική)και η δεύτερη από τις ομορφότερες!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Oi ώρες που θέλω να φύγω απ την Αθήνα...

    ReplyDelete
  4. Μαγισσούλι, μερσί!

    Ελένη, ευχαριστώ! Εγώ ξεχωρίζω τη δεύτερη.

    Κατερίνα, δεν έχεις άδικο...

    ReplyDelete
  5. Εκπληκτικά τα κοχύλια...

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:57 AM

    Μοναχική η φύση, αλλά όχι εσύ! Στη διάθεσή σου πάντα για "αποδράσεις".

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραίες όλες, ειδικά τα κοχύλια και το κλαράκι μέσα στη θάλασσα!

    ReplyDelete
  8. Μαριέλα, πάντα με έλκουν!

    Just a friend, πάντα!

    Σοφία, εμένα μ' αρέσει το κλαράκι! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  9. η δευτερη φωτο μου θυμισε μια δικια μου με ενα ξυλο που ειχα βρει Καραθωνα και το χιλιοφωτογραφισα.
    Μα πρεπει να την δεις.
    Πανεμορφες οι φωτο σου.
    απο σενα ζηλεψα αν θυμασει περσυ και αρχισα κι γω να φωτογραφιζω :)
    σου οφειλω ενα ευχαριστω κικιτσα μου.

    και τριποδο ακομα να παρω ... χιχι
    ειπε ο κωνσταντινος οτι θα μου κανει ενα δωρο, απο περσυ κι αυτος.
    φιλια πολλα.

    ReplyDelete
  10. Αλίκη, στείλε τη να τη δω. Ναι, θυμάμαι και χαίρομαι που ήμουν η αιτία να φωτογραφίζεις!

    Ακόμα τρίποδο; Θα σε μαλώσω!
    Ο Κωνσταντίνος είναι ολίγον αργός στο να αποφασίσει να κάνει κάτι, χαχα! Ζυγός γαρ!

    ReplyDelete