Thursday, January 29, 2009

Οι Καταρράκτες του Νιαγάρα

The Horse Shoe: The Canadian Falls
Το Horse Shoe, το πέταλο του αλόγου είναι ο πιο εντυπωσιακός από τους καταρράκτες στον Νιαγάρα. Φυσικό σύνορο μεταξύ Καναδά και ΗΠΑ, πόλος έλξης για κάθε τουρίστα. Πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Δεν υπάρχει έλληνας μετανάστης ή τουρίστας, μου λέει η φίλη μου, που να μην έχει πάει στους καταρράκτες. Είναι το πρώτο μέρος που επισκέπτονται! Εγώ θα προσθέσω ότι το ίδιο κάνουν και οι Ινδοί. Περισσότερους Ινδούς, δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου! Μέχρι που αναρωτιόσουν αν είσαι στην Ινδία ή στην Αμερική... Ταξιδέψτε μέχρι εκεί, με τις φωτογραφίες μου... Στην απέναντι όχθη, ο Καναδάς.





14 comments:

  1. Πρέπει να είναι πολύ εντυπωσιακό το να βρεθείς εκεί, πράγματι....

    Κωνσταντίνεεεεεεεε, ξύπνα!
    Καρπαθεία, την κόβω εδώ τη φίλη μας!!!!

    ReplyDelete
  2. Πολύ άγριες οι δύο πρώτες, αυτές μου αρέσουν!
    Μετά ημερεύει η κατάσταση με τους τουρίστες...

    ReplyDelete
  3. Lucky deli, υπέροχη εμπειρία! Χώρια που αυτά τα σταγονίδια του νερού που κυκλοφορούν εκεί στην ατμόσφαιρα, σου κάνουν και ένα σπα στο δέρμα, μια τόνωση,μια ενυδάτωση ξαφνική! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:41 AM

    είναι κάτι που θα ήθελα πάρα, μα πάρα, πολύ να επισκεφθώ κάποια στιγμή!

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:05 AM

    ω! θαυμάσια! φαντάζομαι τα ντεσιμπέλ στο φουλ να σιγοντάρουν τη ροή του νερού........

    ReplyDelete
  6. Νιώθω την υγρασία...

    ReplyDelete
  7. Να πω ότι ζηλεύω είναι λίγο.
    Ένα από τα προσεχή όνειρά μου.

    Να περνάς πάντα καλά.

    ReplyDelete
  8. Kai 8a grapsw kati paromoio me to sxolio pou afisa ston Constantino...


    Mpanaki kaneis?:P

    ReplyDelete
  9. Χμ..Κάτι ήξερε η εταιρεία που κατασκευάζει τα καζανάκια, ε;!

    ReplyDelete
  10. Ήσουν εκεί;;;;;;

    Έσκασααααααααααα

    φιλί!!!

    ;)

    ReplyDelete
  11. Μαριέλα, ήταν καταπληκτικά!!!
    Καρπαθεία; Εγώ;
    :-)))

    Κωνσταντινε, που να δεις άλλες, πιο άγριες εικόνες...

    Ισιδώρα, μόνο εσύ θα μπορούσες να σκεφτείς το σπα που προσφέρει δωρεάν η mist στον Νιαγάρα!!!
    :-)))

    Σκρουτζ, στο εύχομαι! Μοναδική εμπειρία!

    Ηλιογράφε, υπάρχει πολύς κόσμος αλλα μπορώ να πω ότι πιο πολύ θόρυβο κάνει το νερό επειδή απλά από την ομορφιά μένεις άφωνος!!!

    Elie, είναι διάχυτη!

    Ζαφροά εύχομαι να πας!!!

    Αγγελική, μόνο ένας τρελός!!!

    Διονύση, αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ σκεφτόμαστε όσο είμαστε εκεί! Κάτι ήξεραν που τα ονόμασαν έτσι!!! Χαχα!

    ReplyDelete
  12. ΚυριαΥφ! Ναιιιιι!!! Το καλοκαίρι!!!

    ReplyDelete
  13. Περιττό να πω ότι ζηλεύω τρελά!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  14. Τρελοτουρίστρια , θα πας...είμαι σίγουρη!

    ReplyDelete