Monday, June 22, 2009

Ο γύρος της Ζακύνθου με καραβάκι

Από την Παρασκευή το βράδυ φιλοξενούσαμε φίλους από την Αθήνα. Δεν σταθήκαμε λεπτό στο σπίτι όπως καταλαβαίνετε. Το blogging είχε μπει σε δεύτερη μοίρα. Με τους φίλους αυτούς γνωριστήκαμε πριν 12 χρόνια σε ένα ταξίδι στην Ιταλία. Μια δυνατή και ωραία φιλία ξεκίνησε. Όταν έρχονται εδώ, λόγω δουλειάς, δεν μένουν πολύ. Έτσι, δεν τους έχουμε δείξει όλα όσα θα θέλαμε να τους δείξουμε. Γι' αυτό, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι που δεν είχαμε κάνει ποτέ. Το γύρο του νησιού με ημερόπλοιο.
Βάλτε γυαλιά, πάρτε καπελάκι και αντηλιακό και πάμε να σας κάνω ένα virtual γύρο!

Στο λιμάνι

Κρυονέρι

Τσιλιβί

Μπελούσι

Αγία Κυριακή-Αλικανάς
Χρόνια τώρα βλέπουμε τα ημερόπλοια να φεύγουν κάθε πρωί κατά τις 9 από το λιμάνι και να γυρίζουν το απόγευμα μετά τις 5. Αναρωτιόμασταν αν άξιζε να το κάνουμε κι εμείς. Πέρυσι, μια φίλη μου, είχε κάνει το γύρο και μου είπε τα καλύτερα λόγια. Τον Αύγουστο, έκαναν το γύρο άλλοι φίλοι και είπαν τα χειρότερα. Ο λόγος ήταν φανερός. Τον Αύγουστο οι τουρίστες είναι πολλαπλάσιοι σε σχέση με το τέλος Ιουνίου ή με τον Ιούλιο. Οπότε...το κάναμε.

Αλυκές

Ξύγκια

Μακρύς Γυαλός

Άγιος Νικόλας Βολιμών

Γαλάζιες σπηλιές
Το καραβάκι έφυγε από την ανατολική πλευρά του νησιού και γύρισε από τη δυτική. Άλλα καραβάκια, κάνουν ανάποδα τη διαδρομή. Μπορεί κανείς να ρωτήσει στα τουριστικά γραφεία της παραλίας για τις ώρες, τη διαδρομή, το κόστος του ταξιδιού.
Σας συστήνω ανεπιφύλακτα αν έρθετε στο νησί σε περίοδο που δεν έχει πολύ τουρισμό, να το κάνετε κι εσείς. Θα δείτε μοναδικά μέρη σε σύντομο χρόνο. Το ημερόπλοιο ξεκίνησε στις 9.10 το πρωί και γύρισε πίσω στις 5.30 το απόγευμα. Κάναμε το γύρο του νησιού, κολυμπήσαμε στο Ναυάγιο, στις σπηλιές του Κεριού και στου Μαυράτζη. Φαγητό είχε πάνω στο καραβάκι. Κόσμο δεν είχε πάρα πολύ, οπότε οι συνθήκες ήταν ιδανικές. Το μόνο αρνητικό (που δεν είμαι και σίγουρη αν ήταν αρνητικό) ήταν ότι είχε συννεφιά. Αρνητικό ως προς τη φωτογράφιση, θετικό όμως γιατί θα είχαμε ταλαιπωρηθεί με τόση ζέστη και ηλιοφάνεια 8,5 ώρες.

Ακρωτήριο Σχινάρι

Νησί Αγίου Ανδρέα

Ναυάγιο

Πόρτο Βρώμη

Σχίζα-Καμπί
Όσο για μένα...εκεί που παραπονιόμουν ότι δεν είχα τίποτα να φωτογραφίσω τώρα τελευταία,, γύρισα πίσω με σχεδόν 400 φωτογραφίες. Θα σας τις δείξω διγά-σιγά....

Δρακοσπηλιές

Πόρτο Λιμνιώνας

Πόρτο Ρόξα

Σπηλιά Δελφινιού
Μυζήθρες
Μαραθονήσι
Χάρηκα επίσης, γιατί είχαμε την ευκαιρία να δούμε από τη θάλασσα, παραλίες και μέρη που έχουμε επισκεφτεί στο νησί μόνο από την ξηρά, αλλά είδαμε και μέρη που δεν τα είχαμε δει ποτέ, όπως το νησί του Αγίου Ανδρέα, το Σχοινάρι, το βορειότερο σημείο του νησιού, τα μέρη μεταξύ του Ακρωτηρίου Σχοινάρι μέχρι το Ναυάγιο, το Μαραθωνήσι. Πάρα πολύ μας άρεσε αυτό. Νομίζω ότι αλλιώς τα βλέπει αυτά τα μέρη κάποιος που ξέρει τον τόπο και αλλιώς ένας τουρίστας...

Γέρακας

Πούντα Μπάστα

Άγιος Νικόλαος

Πόρτο Ζόρο

Αργάσι
Η χτεσινή μέρα είχε μπάνιο και φαγητό στο Πόρτο Λιμνιώνας. Εκεί κι αν περάσαμε ωραία. Είναι ζήτημα να ήμασταν 3-4 παρέες στη θάλασσα. Ήσυχα ήταν και στην ταβέρνα επίσης.

Γι' αυτό το μέρος έχω ξαναπεί πολλές φορές. Τόπος με μοναδική ομορφιά...
Όπως όλα τα ωραία, έτσι κι αυτό το ωραίο σκ τελείωσε. Οι φίλοι έφυγαν κι εμείς από σήμερα γυρίζουμε πάλι στη ρουτίνα μας. Για μένα βέβαια, αύριο δεν θα είναι μια συνηθισμένη μέρα. Θα πάω ταξιδάκι επαγγελματικό. Σας αφήνω για λίγες μέρες με ένα ποστ χορταστικό και μεγάλο, αφού σας έκανα το γύρο του νησιού. Πρώτα ο Θεός, θα τα πούμε σε λίγες μέρες, αν και ελπίζω να κλέψω λίγες στιγμές και να σερφάρω λιγάκι. Καλή εβδομάδα!

Update: Ξέχασα κάτι πολύ σημαντικό και μου το θυμήσατε στα σχόλια. Είναι πολύ σημαντικό, αν αποφασίσει να κάνει κάποιος το γύρο του νησιού, να επιλέξει μια μέρα με άπνοια ή έστω με λίγο αέρα. Δεν λέω ότι είναι επικίνδυνα απαραίτητα, αλλά είναι δυσάρεστο να βρίσκεσαι σε ένα μικρό πλοίο για 8,5 ώρες και να κουνάει ή να νιώθεις ανασφάλεια. Προσωπικά, θα έβλεπα τον καιρό από το λιμάνι. Λίγος αέρας στο λιμάνι 9 το πρωί, θα γίνει δυνατός άερας κατά τη διάρκεια της μέρας. Διαλέξτε λοιπόν μια μέρα με καθόλου ή λιγοστό αέρα για να περάσετε ακόμα καλύτερα.

26 comments:

1. Αχ το έχω κάνει.. Αλλά πέσαμε σε "καιρό".. Παραλίγο να γίνουμε εμείς το 2ο ναυάγιο.. :)

ReplyDelete
  2. Τον έχουμε κάνει το γύρο του νησιού σας με καραβάκι και μάλιστα Αύγουστο! Δεν θυμάμαι για κόσμο (είναι και πολλά χρόνια) αυτό που θυμάμαι είναι οι καταπληκτικές ομορφιές!
    Καλό ταξίδι και όταν γυρίσεις πέρνα να πάρεις το βραβείο σου!

3. αυτό είναι ο γύρος της Ζακύνθου σε λίγα λεπτά, ωραία και ξεκούραστα, άψογη η ξενάγηση, και δεν κουράστηκα καθόλου με τόσο μεγάλο ταξίδι, χεχεχε!!!!

4. Μαρία Σ6:59 AM

Καλημέρα κική
    Πολύ ωραίο το ΣΚ!!!!!!
    Μπράβο!!!
    Πάντα τέτοια!!!και καλά να περνάτε

ReplyDelete
  5. Roadartist, καλά που μου το θύμισες. Θα βάλω update γιατί είναι σημαντικό να φύγει κάποιος με άπνοια...

Big mama, τα παλιότερα χρόνια ήταν αλλιώς. Τώρα πάνε πολλά πλοιάρια.

Γαστεροπλήξ, έβαλες και αντηλιακό; Χαχα!

Μαρία, ευχαριστούμε πολύ! Φιλιά!

6. Anonymous5:27 PM

Τέλεια .... ο γύρος της Ζακύνθου από το computer... του γραφείου μου. (Ακόμα στο σπίτι δεν έχω τηλέφωνο και internet)

Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά Τζένη

ReplyDelete
  7. Καταπληκτικοοοοοο, καλε κακοπερνατε εκει θελω και γω!
    ελα να σου πω κατι στο αυτακι χχαχαχα
    σε φιλω και καλο καλοκαιρι

ReplyDelete
  8. Πάντα η επίσκεψη των φίλων είναι μια καλή αφορμή να μάθουμε και εμείς το νησί ακόμη καλύτερα. Όσο για τον καιρό...όσο μεγαλώνω, ή μήπως εξαιτίας των παιδιών΄, όλο και πιο πολύ φοβάμαι. Δεν μπαίνω σε μικρό πλεούμενον αν δεν είναι εντελώς λάδι η θάλασσα. Με το ταχύπλοο του αδερφού μου, έπαθε η μέση μου,καθώς πετούσαμε πάνω από τα κύματα, τα παιδιά το διασκέδαζαν, εγώ έταζα λαμπάδες στον Άγιο, να προφτάσουμε να μπούμε στο λιμάνι. Πάντως πολύ ωραίο το φωτοτούρ.

9. Deli,τι ομορφιές είναι αυτές!Όλο το νησί σε μια νοερή ξενάγηση,για μας που δεν είχαμε την τύχη να το επισκεφτούμε.
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες,με ταξίδεψαν στις ομορφιές σας!
    Φιλιά!

ReplyDelete
  10. Φιλαράκια μου καλά, βρήκα λίγο χρόνο και ελεύθερο πισι καιι ειπα να σας στείλω φιλάκια πολλά!

11. Τυχεροί οι φίλοι σας που σας έχουν και τους προσφέρετε τέτοια φιλοξενία!

Μου θύμισες μια από τις δουλειές που έκανα εδώ και χρόνια: ξεναγήσεις σε ημερόπλοια. Όταν ο καιρός ήταν καλός, περνάγαμε όλοι τέλεια. Όταν δεν ήταν, τους έλεγα να δαγκώσουν τις ταυτότητες για να αναγνωριστού τα πτώματα στον βυθό... Ναι, μακάβριο αλλά καλύτερα να μην σου τύχει να ταξιδέψεις με ημερόπλοια ενώ έχει καιρό!

Χαίρομαι που περάσατε καλά στον Λιμνιώνα. Ομολογώ πως σας πήρε το μάτι μου καθώς φεύγατε. χεχε

Φιλιά και να περνάτε πάντα καλά!

ReplyDelete
  12. Κική μου καλημέρα, το έχω πει πολλές φορές, είσαι ζωντανός ταξιδιωτκός οδηγός
    και οι φωτογραφίες σου υπέροχες...
    Σε φιλώ

ReplyDelete
  13. Ωραία η βόλτα που μας πήγες!

14. Dana, το έκανες κι αυτό; Εγώ δεν μπαίνω σε βάρκα/πλοίο που κουνάει που να με πληρώνουν, όχι να πληρώσω!

Στο Λιμνιώνα ήταν πολύ ωραία!
    Χαχα! Ναιιιι! Καλά μας πήρε το μάτι σου! Όσο για μένα...έπρεπε να ρωτήσω τον σύζυξ: Η Ντάνα μας χαιρέτησε; Χαχα!

Νέλλη γύρισες;;;

Elie ευχαριστώ!

ReplyDelete
  15. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

16. Κική μου το απόλαυσα το ταξίδι με καραβάκι γιατί ...δεν ήμουνα μέσα!!
    Έχω φάει τόσα κουνήματα στην Χαλκιδική που περάσαμε μια δεκαετία με σκάφος, που πραγματικά, ενώ ζηλεύω τρομερά,δεν αποφασίζω πια τέτοιες...περιπέτειες!Φοβίες τις λέμε τώρα...Οι φωτό σου όμως πανέμορφες..

ReplyDelete
  17. Ωραίο ταξίδι, κι ας είναι "εικονικό"...
    Πρέπει να έρθουμε κάποια στιγμή, να το δούμε κι εμείς...
    Φιλιά, καλημέρα απο ΝΖ...

ReplyDelete
  18. Vasika elega stis diakopes mou na perasw 2-3 meres apo ta meri sas.Ksereis ka8olou an exei ploia apo patra kai an 8a paizoun tipota 3enodoxeia teli iouliou min er8w kai faw kamia fola!Poses wres einai me to karavi apo patra?Exw provlima me ta ploia....:PPP

Tha rwtaga Zakyn8o i Keffalonia alla 3erw ti 8a mou peis kai de 8elw na me vriseis:PPPP

19. Πορφύρη, χαχα!

Όλγα, εγώ τα κουνήματα δεν τα μπορώ. Αν δεν έχει άπνοια δεν μπαίνω. Για μικρό σκάφος, δεν το συζητώ καθόλου...

Artanis μακάρι να τα καταφέρετε!

Αγγελική, από την Πάτρα δεν έχει πλοίο για Ζάκυνθο και καλύτερα που δεν έχει γιατί θα ήταν τουλάχιστον 4 ώρες. Έχει μόνο για Κφελλονιά.
    Αν θες Ζάκυνθο, θα πας οδικώς μέχρι την Κυλλήνη και από κει έχει πλοίο που φτάνει σε 1.20 λεπτά το αργότερο. Επίσης από Ζάκυνθο και Κυλλήνη μπορείς να πας Κεφαλλονιά. Αν έρθεις, ευχαρίστως σε ξεναγώ
    :-)))
    Ξενοδοχείο πιστεύω πως θα βρεις...

20. Καταπληκτικές!!!!!!!!!!!!

Μα .....

Βρέχει μου είπατε....

Τις βροχερές σας παρακαλώ.....επείγομαι!!!

ReplyDelete
  21. πρέπει να είναι υπέροχη εκδρομή αυτή!

ευχάριστως θα έκανα μια βουτιά στην σπηλιά του δελφινιού και στις γαλάζιες σπηλιές...

θενκς ...πολύ ωραία ήταν :-)

22. Tdjm καλέ δεν εισαι διακοπές εσύ;;;

Νατάσσα, όταν έρθεις θα σε πάω! ;-)

23. Αγαπητή φίλη. Χάρηκα που βρήκα το blog σου και πήρα τόσες πληροφορίες για την Ζάκυνθο στην οποία θα έρθουμε στης 25 Αύγουστου πρώτα ο Θεός. Σκοπεύω να την κάνω την εκδρομή. Θα σου πω εντυπώσεις όταν γυρίσω .

ReplyDelete
  24. Κηπουρέ, εύχομαι να περάσετε καλά! Περιμένω εντυπώσεις!

25. τωρα το ειδα.
    καναμε αυτον τον γυρο πριν αρκετα χρονια. υπεροχος.
    η κορη μου θυμαται ακομη τα καλαμακια με φετες ψωμι που ετρωγε στο καραβι.