Wednesday, August 12, 2009

Δύση-Κόλπος Λαγανά




15 comments:

  1. Εκειό είναι το μαραθονήσι, ψυχή μου; Ώφου!

    ReplyDelete
  2. Ωδαία η Δύση σου στο Λαγανά Κική μου, ευτυχώς και μας αποζημειώνεις για κείνο το χάος του τρελλοτουρισμου, που εμείς αντικρύσαμε φτάνοντας στον Λαγανά και όπου φύγει-φύγει...
    Ίσως γι αυτό δεν είδαμε και το cameo
    Πολύ καλημέρα σου

    ReplyDelete
  3. Φοβερές φωτογραφίες! Τέλεια χρώματα! Λατρεύω τις ροζ αποχρώσεις στον ουρανό :-)

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα Κική,την 2η φωτό με το cameo να την στείλεις να την κάνουν καρτ-ποστάλ για την Ζάκυνθο...!!

    ReplyDelete
  5. Ωραίος ο Λαγανάς...Πώς πήγε η ωοτοκία φέτος;

    ReplyDelete
  6. Deli,θαυμάσια χρώματα λιγο πριν τη νύχτα!Τώρα συνέδεσα το Λαγανά μ΄αυτά που λέγονται για τους τουρίστες.Αν κάποια στιγμή βρεθώ στη Ζάκυνθο,δε χρειάζομαι οδηγό,έχω μάθει τα πάντα.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Πολύ όμορφες φωτογραφίες με τα χρώματα της δύσης!

    ReplyDelete
  8. γαστεροπλήξ9:15 PM

    υπέροχα χρώματα, πανέμορφες εικόνες

    ReplyDelete
  9. pwpwpwpwpwpw ti xrwmata kai topia einai afta!!!!!?!?!?!

    ReplyDelete
  10. Αγγελική, όχι! Είναι το νησάκι απέναντι από το Λαγανά!

    logia, εκτός από μεθυσμένους τουρίστες, έχει και ομορφιές ο Λαγανάς!

    Σοφία κι εμένα μου αρέσει το χρώμα που παίρνει ο ουρανός το δείλι!

    Πανόπτη, είσαι σίγουρος ότι θα το εκτιμήσουν;

    Atranis, δεν έχω ιδέα. Στο Γέρακα είδα αρκετές φωλιές. Στη Δάφνη που είναι οι πολλές, δεν έχω πάει ακόμα.

    Ελένη, έλα εσύ και θα σου δείξω εγώ αυτά που πρέπει!

    Δέσποινα, ευχαριστώ!

    Γαστεροπλήξ, ευχαριστώ!

    Αγγελική γύρισες πουλί μου; Είδες χρώμα; Ζωγραφιά σκέτη!

    ReplyDelete
  11. Anonymous6:14 AM

    ROZ OURANOS TO DEILI GELAEI TOU NAYTH TO XEILI.:-) ROZ OURANOS TO PRWI O NAUTHS ANHSHXEI....:-( PROSOXH LOIPON STIS KROUAZIERES SAS FILOI OTAN E3EREUNITE TA MAGEYTIKA AKROGIALIA STO ZANTE H OPOU ALLOU KIAN EISTE.

    ReplyDelete
  12. Είμαι σίγουρος οτι θα το εκτιμήσουν,εξάλλου, τί διαφορά έχουν οι άλλες φωτό,που γίνονται κάρτ-ποστάλ?

    ReplyDelete
  13. Πανόπτη, 1) ποιοι θα το εκτιμήσουν; 2) που να το έστελνα; 3) σε ζακυνθινούς; Αυτοί εννοούσα αν θα το εκτιμούσαν... 4) χωρίς πλάκα τώρα, η φωτό δεν είναι καλή. Αν τη δεις σε μεγάλη ανάλυση, είναι κουνημένη. Βράδυ χωρίς stabilizer ή τρίποδο, δεν βγαίνει καθαρή. Ευχαριστώ πάντως!

    ReplyDelete
  14. Πάντως σαν φωτογραφία λέει πολλά!!!

    ReplyDelete