Friday, August 28, 2009

Πρωί-πρωί στο Τσιλιβί





12 comments:

  1. Ε, ρε, τί ωραία που περνάτε εκεί στο Τζάντε, το φιόρε του λεβάντε...

    ReplyDelete
  2. Πόσο πρωί είναι αυτό Κική μου; Η αγαπημένη μου ώρα είναι να βουτάω πριν ξυπνήσουν όλοι...
    καλημέρα σου

    ReplyDelete
  3. Όταν λες "πρωί-πρωί" τι εννοείς??
    Ωραία τα περνάνε..χάρμα...

    ReplyDelete
  4. ΠΟλύ ωραία...Αχ καλοκαιράκι...
    Σε φιλώ, καλό Σ/Κ...

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα από την Πάτρα και με προβληματική σύνδεση.
    Η ώρα ήταν 9 το πρωί! Φιλιά σε όλους!

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:26 PM

    yperoxes fotografies.
    ean sas aresoyn ta glyka kai ta fagita
    http://kitchen-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Deli,υπέροχες!Αυτό το λαμπύρισμα του ήλιου στο νερό μαγευτικό!9 το πρωί,εκείνη την ώρα βλέπω τα καλύτερα όνειρα-μετά τις 1 το μπανάκι μου.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Ανώνυμε μας αρέσουν πολύ γι' αυτό ποστάρουμε στη Μικρή Κουζίνα.

    Ελένη, συνήθως κι εγώ απόγευμα πάω ή μετά τη μία, αλλά ήταν εξαίρεση εκίνη τη μέρα...
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  9. Πρίν έρθουμε Ζάκυνθο,που κάναμε καλοκαιρινές διακοπές,( γιατί τώρα μόνο χειμωνιάτικες κάνουμε), μου άρεσε να κολυμπάω νωρίς το πρωί και μετά να πηγαίνω για πρωινό,ένιωθα άλλος άνθρωπος..>>>>

    ReplyDelete
  10. Πανόπτη κι εγώ όταν ερχόμουν διακοπές εδώ έκανα πρωινά μπάνια!

    ReplyDelete
  11. Η προτελευταία φωτογραφία μου αρέσει πάαααρα πολύ!

    ReplyDelete
  12. Σοφία, λάμπει ολόκληρη!

    ReplyDelete