Thursday, August 16, 2007

Καλοκαίρι...


12 comments:

  1. Anonymous12:14 PM

    Καταπληκτικός ο αστερίας :)

    ReplyDelete
  2. Δεν είχα ξαναδεί κόκκινο...

    ReplyDelete
  3. λυπούμαι όσους σε επισκέπτονται και αδυνατούν να πάνε διακοπές... νομίζω ότι οι φωτογραφίες σου θα λειτουργούν ως μαστίγωμα...
    ...πάντα υπέροχη!
    φιλιά
    καλημέρα
    Ν.

    ReplyDelete
  4. Φιλιά φιλενάδα με το καλημέρα μου και το εύγε στις φωτό σου, όπως πάντα!

    ReplyDelete
  5. Νατάσσα...μια φίλη, που έμεινε εδώ 6 χρόνια και έφυγε πέρυσι οριστικά για άλλη πόλη, μου είπε φέτος εδώ που έκανε διακοπές, ότι σταμάτησε να μπαίνει στο μπλογκ μου γιατί έβλεπε τις φωτογραφίες από δω, θυμόταν και στενοχωριόταν. Οπότε, κάπως έτσι όπως τα λες μπορεί να είναι.
    Καλημέρα.

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα παρανόια. Ακόμα στο νησί;

    ReplyDelete
  7. WOW!!! ALITHINOS INE?

    ReplyDelete
  8. δικό σας είναι το καπέλο deli?

    ReplyDelete
  9. Αστέρι ο αστερίας!!

    CrazyTourist2

    ReplyDelete
  10. Γιάννη αληθινότατος! Αλλά εγώ τον λυπόμουν τον καημένο που τον βγάλαμε έξω να ξεραθεί!

    Μαγισσούλα, όχι!!! Αλλά το φόρεσα κι έβγαλα φωτό! χαχα!

    Crazy tourist2, ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  11. Αυτές ειναι σούπερ για το δεύτερο μπλογκάκι μου, το "Βότσαλο" !!!

    ReplyDelete
  12. Τζονάκο, Θα ρίξω μια ματιά κι εκεί.

    ReplyDelete