Monday, May 25, 2009

Αρχαίο Δίον





10 comments:

  1. γαστεροπλήξ1:10 AM

    καλώς την στα λημέρια μας, δε φαντάζεσαι πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει μέσα στον αρχαιολογικό χώρο του Δίου τα τελευταία 5 χρόνια και δε βαρέθηκα ακόμη, λατρεμένος χώρος

    ReplyDelete
  2. Deli,ντρέπομαι που το λέω,αλλά δεν έχω πάει,δεν έτυχε.Ευτυχώς που κατάφερα και είδα τα ευρήματα των μακεδονικών τάφων στο μουσείο Θεσσαλονίκης.
    Με ξεναγείς με τις όμορφες φωτογραφίες σου!Το ψηφιδωτό υπέροχο!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Γειά σου Κική μου
    Έλειψα μερικές μέρες και έχασα μοναξιές, θάλασσες, αρχαιολογικούς χώρους...
    Έχω πάει στο Δίον, πράγματι από τους ωραιότερους αρχ. χώρους. Τόσο ζωντανά όλα, που νομίζεις οτι θα ξεπηδήσουν από παντού άνθρωποι με χλαμύδες...

    ReplyDelete
  4. Θα συμφωνήσω κι εγώ πως το Δίον είναι ένας ιδιαίτερα όμορφος αρχαιολογικός χώρος. Νοιώθεις την έντασή του στις πατούσες σου, καθώς περνάς ανάμεσα από τα ερείπια.

    Πανέμορφο!

    ReplyDelete
  5. Τόσες φορές έχω περάσει, ποτέ δεν έχω πάει...

    ReplyDelete
  6. Ευχαριστίες για τούτο το ταξίδι στο χθες. Για κάποιον σαν και μένα, που δεν επισκέφθηκα ποτέ το χώρο, έχουν ιδιαίτερη αξία αναρτήσεις σαν κι αυτή.

    ReplyDelete
  7. Ωραία! Προτείνω επόμενο ποστ από το παρακείμενο μουσείο - εφ' όσον το πέτυχες ανοιχτό και επιτρεπόταν η φωτογράφιση..

    ReplyDelete
  8. Γαστεροπλήξ, είχα μείνει άφωνη από την ομορφιά! Πρώτη φορά πήγα και δύσκολο να ανεβούμε εκεί. Μας πέφτει μακριά!

    Ελένη μην ντρέπεσαι γιατί κι εγώ μέχρι πέρυσι δεν είχα πάει. Ούτε ήξερα την ύπαρξή του για την ακρίβεια...

    Logia, σου φυλάγαμε τη θέση :-)))
    Είναι όντως πανέμορφα εκεί!

    Ντάνα, ναι! Είναι μοναδικά όμορφο!

    Κωνσταντίνε, εσύ οφείλεις να πας. Είσαι κοντά όταν πας στα μέρη σου!

    Λάκη ευχαρίστησή μου να σας ταξιδεύω όπου δεν έχετε πάει!

    Διονύση στο μουσείο δεν πήγαμε. Πάλι καλά που πήγαμε κι εκεί γιατί ήταν εκτός προγράμματος.

    ReplyDelete
  9. Μήπως τρέχει κάτι περίεργο με αυτό το μουσείο; Δυο φορές έχουμε πάει στο Δίον με διαφορά 4-5 χρόνων και τις δυο δεν καταφέραμε να το δούμε, γιατί ήταν κλειστό για επισκευές-συντήρηση!!!

    ReplyDelete
  10. Ιδέα δεν έχω! Ούτε καν είδα το μουσείο τότε!

    ReplyDelete