Thursday, May 27, 2010

Ηλιοβασίλεμα ΙΙ

Στις τελευταίες που τράβηξα, δεν είχε αλλάξει και τίποτα ιδιαίτερο στον ουρανό, απλά έπαιζα με τις ρυθμίσεις της μηχανής. Αφού τράβηξα τις 3 τελευταίες, γύρισα ακριβώς από την αντίθετη πλευρά και τράβηξα το φεγγαράκι (του οποίου του έχω στήσει καρτέρι για την Πανσέληνο).

Εεεεεε Ψψψψψψψψψψψψψψψτ! Ξωτικούλιιιιιιιι! Όοοοοχι....Όοοοοχι. Μην τσαντίζεσαι με αυτές. Κρατήσου. ΑΥΡΙΟ θα τσαντιστείς!!! :-))))





Ξέχασα! Αυτό μου το χάρισε η Μαριλίζ! Μαριλίζ, ευχαριστώ!

12 comments:

  1. Deli,χρώματα φλογερά!
    Το φεγγάρι-αδυναμία σου-απλά υπέροχο-για να δούμε τι ετοιμάζεις;
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. καταπληκτικο το ηλιοβασίλεμα, πανέμορφα χρώματα

    ReplyDelete
  3. Χαχαχα, εγώ δεν θα σταθώ στις φωτό (που είναι πολύ όμορφες), αλλα στο μήνυμα προς το Ξωτικό...
    Μου εξάπτεις την περιέργεια (και την φαντασία...)

    ReplyDelete
  4. Ωραίο το ηλιοβασίλεμα.. Απίθανα χρώματα.
    περιμένω να δώ την Πανσέληνο.
    Κωστής.

    ReplyDelete
  5. Οπου δω ηλιοβασιλέματα, ανατολές και πανσέληνους μέσα εγώ.... Πεθαίνω ,χάνομαι στο παιχνίδι των χρωμάτων τους... το κινητό μου είναι γεμάτο απο δαύτες...Ευχαριστούμε για τις όμορφες εικόνες που μας χάρισες ανυπομονώ να δώ και την πανσέληνο... Φιλί γλυκό!!

    ReplyDelete
  6. Όμορφες αυτές οι ώρες!....
    Να είσαι καλά Κική μου!
    Σαφώς και ΄γω θα περιμένω να δω την πανσέληνο!!!!!

    ReplyDelete
  7. Άκαρδηηηηηηηηηηηηη !!!!!!

    ReplyDelete
  8. Ω! Τα παλιά καλά όνειρα με θέα, και μάλιστα στο χρωματιστό!

    ReplyDelete
  9. Ελένη δεν ετοιμάζω τίποτα σπουδαίο, απλά για μένα ήταν σπουδαίο!

    Γαστεροπλήξ, ήταν οντως πολύ όμορφα εκείνη τη μέρα!

    Artanis! χαχα! Μπορεί και να απογοητευτείς! χαχα!

    Κωστή, για να δούμε αν η πανσέληνος θα είναι όπως θέλω και χωρίς υγρασία εκείνη τη μέρα!

    ReplyDelete
  10. mar9659, αχ κι εγώ τα ίδια έκανα με το κινητό μου παλιά!

    Ευα, για αν δούμε τι θα δούμε με την πασνέληνο και αν τη δουμε!

    ξωτικό, κι εγώ σ' αγαπώ! :-)))

    Κωνσταντίνε, γιατί καλέ; Τι υπονοείς;;; Τι είχαν τα προηγούμενα ποστάκια μου;;;

    ReplyDelete
  11. πανεμορφες εικονες!!αχ φυση!καλησπερα...

    ReplyDelete
  12. annie ευχαριστώ!

    ReplyDelete