Tuesday, June 19, 2007

Βαρκούλες...



9 comments:

  1. Ωραίο πολύχρωμο σκηνικό...
    Πάντα μου άρεσαν οι βόλτες στις μαρίνες.
    Μου αρέσει η πρώτη με την απόλυτη φυσικότητα, τις λεκάνες, τις καρέκλες και το ωραίο κοντράστ και τα χρώματα στις αντανακλάσεις στο νερό.

    ReplyDelete
  2. καλοκαιρινες μυρωδιες :-)

    ReplyDelete
  3. Κι εμένα μου αρέσει Κωνσταντίνε όλο αυτό. Πρόσεξες την πινακίδα; Αυτοί τα έχουν φτιάξει όλα και τα επιβλέπουν και τα παπάκια που είχα βάλει τις προάλλες...

    Καλώς την Έλενα...καλοκαιράκι μμμμμμ...

    ReplyDelete
  4. EDO PAI: EDO O KOSMOS KEGETE VARKOULES ARMENIZOUN!!!!
    ATHINA 35 KAI VALE VATHMOUS KELSIOU!!!

    ReplyDelete
  5. Yanni, κι εδώ έχει ζέστη, αλλά εγώ δεν παραπονιέμαι... ζέστη δεν ήθελα;

    ReplyDelete
  6. KAI KALA KANIS K DEN PARAPONISE!!! SE NA TETIO MEROS OYTE K EGV THA PARAPONIOMOUNA!!!ALLA
    EFTIXOS XEFIGA LIGO TO SAVATOKIRIAKO APO TIN ZOUGLA ( ATHINA ).... KAI TORA ETIMAZV VALITSES GIA TO MEROS 'A TON KALOKAIRINON DIAKOPON!!!!

    ReplyDelete
  7. Καλώς τους μάγειρες!
    Θα ήμουν και αχάριστη αν παραπονιόμουνα!

    ReplyDelete
  8. Καλημερα.
    Σε ποιό μέρος είναι τραβηγμένες οι φωτο με τις βαρκούλες ;
    Μοιάζουν όλες έτοιμες να μπω μεσα να την κάνω για το άγνωστο λέμε :)
    Kαι βγάζουν και μια δροσιά που τόσο έχουμε ανάγκη εδω στο βράσει-αθενς !

    ReplyDelete
  9. Τζονάκο, οι βαρκούλες είναι στη Ζάκυνθο, κοντά στην πλαζ του Εοτ.

    ReplyDelete