Thursday, February 21, 2008

Cameo: The island

Λαγανάς
Λιμανάκι Αγίου Σώστη




24 comments:

  1. Ωραιο μερος φαινεται....
    Τις καλημερες μου....

    ReplyDelete
  2. Απολύτως άπαιχτες. Αν υποθέσουμε ότι κάποια μου αρέσει πιό πολύ από τις άλλες, είναι μάλλον η 1η.
    Αλλά και η διαύγεια του νερού στην 2η...

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:19 AM

    Ωραιότατες, ιδιαίτερα η πρώτη. Φαίνονται να έχουν τραβηχτεί αρκετά νωρίς το πρωί,την ιδανική ώρα δηλαδή για φωτογραφηση του συγκεκριμένου μέρους!

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:55 AM

    Αυτό το λένε γαλήνη!
    Εύχομαι να την έχεις, ονειρομαγειρέματα:)
    Καλημέρα

    ReplyDelete
  5. Γκρρρρρρρρρρρρρ...!!!!!

    Πάλι έσκασα από την ζήλια μου.....

    Αχ βρε deli..αν δεν ήσουνα κι εσύ τι θα κάναμε!!!

    Τι καθρέπτης νερά είναι αυτά???

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:29 AM

    καταπληκτικό εικονικό ταξίδι. πρέπει να είναι πολύ όμορφη περιοχή

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα! Υπέροχο, απλά πανέμορφο!

    ReplyDelete
  8. Τι όμορφα!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  9. Ωραίες σκηνές, παρηγορητικές κι ευφρόσυνες. Σε πάνε μακριά από την τριβή της καθημερινότητας!

    ReplyDelete
  10. Πρέζα, είναι όμορφο! Ειδικά χωρίς τουρίστες!

    Κωνσταντίνε μερσί! Είδες διάυγεια;

    Δημήτρη μετά τις 8 τραβήχτηκαν. Μια χαρά ώρα ήταν για το μέρος. Αν ήταν και λίγο νωρίτερα να ήταν και κόκκινη η ανατολή...τέλεια. Μου φαίνεται ότι θα κανονίσουμε καμιά φωτογράφιση με Π.Κ. οι τρεις μας νωρίς το πρωί. Να μας περάσουν για βουρλισμένους ούλους, να ησυχάσουμε!

    Μαρία, ηρεμία αυτές τις μέρες δεν έχω πολλή. Γι' αυτό τις έβαλα. Για να επηρεαστώ! Καλό σκ!

    Ξανθιά κόρη, πάλι ζουλέυεις; Τι να σου στείλω να σου περάσει; καλό σκ!

    Βαγγέλη είναι όμορφα εκεί όντως.

    Κατερίνα, ευχαριστώ!

    Τρελοτουρίστρια! Μερσί! Πέρασες καλα;

    Π.Κ. ευχαριστώ. Αυτο αποζητάμε όλοι...

    ReplyDelete
  11. ΧΑΙΡΕΤΩ!
    ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ.
    ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ¨ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ¨(SAN SALVATORE). ¨CAMEO¨ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΛΑΜΠ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ.
    ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ DON ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

    ReplyDelete
  12. Anonymous7:07 PM

    μου αρέσουν πολύ τα μικρά νησάκια που είναι κοντά στην ακτή! Σ΄ευχαριστώ για τις όμορφες στιγμές!

    ReplyDelete
  13. ενα κομματακι γης που πηγε να ξεφυγει. πιο περα μονο του. χωρις να ενοχλει, χωρις να το ενοχλουν. δεν τ αφησαν ομως, η γεφυρουλα το ενωσε.
    ηρεμια ομορφια για ανησυχες καρδιες.

    ReplyDelete
  14. ενα κομματακι γης που πηγε να ξεφυγει. πιο περα μονο του. χωρις να ενοχλει, χωρις να το ενοχλουν. δεν τ αφησαν ομως, η γεφυρουλα το ενωσε.
    ηρεμια ομορφια για ανησυχες καρδιες.

    ReplyDelete
  15. πωωωωω αντε γειά που λένε!!!!
    καταπληκτικές ονείρενια...

    ReplyDelete
  16. Anonymous8:22 PM

    Πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα! Η φωτογράφηση το χάραμα με καλή παρέα, αποτελεί χαράς ευαγγέλιο για όποιον ασχολείται με τη φωτογραφία...

    ReplyDelete
  17. Anonymous8:43 PM

    Η πρώτη μου αρέσει πάααααρα πολύ!!! Ωραία ώρα της μέρας τις τράβηξες! Καλησπέραααα

    ReplyDelete
  18. Vertzak, καλως τον! Έχεις δίκιο. Επειδή εγώ όλα τα χρόνια Καμέο το λέω, έχω ξεχάσει και την πραγματική τυ ονομασία!
    Don?

    Ηλιογράφε κι εμένα μου αρέσουν!

    Αλίκη, το χειμώνα όμως το αφήνουν να ξεκουραστεί. Παρόλη τη γέφυρα, δεν έχει πρόσβαση με τα πόδια.

    Έλενα, ευχαριστώ!
    (πολύ μου αρέσει αυτό το ονειρένια)

    Jimmarg, όχι κακή ιδέα ε;

    Λαχανάκι, καλό σκ! Ευχαριστω!

    ReplyDelete
  19. Anonymous12:09 PM

    Η πρώτη φωτογραφία μπήκε στην καρδιά μου.
    Φιλιά :-)

    ReplyDelete
  20. Δέσποινα, την πρώτη τη λατρεύω κι εγώ...Καλό σκ!

    ReplyDelete
  21. Κική και Δημήτρη είμαι μέσα. Στην εξόρμηση εννοώ γιατί στο μορλάδικο θα μάς πάνε μετά. Χα, χα!!!

    ReplyDelete
  22. Πανέμορφες!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  23. Πω μου θύμισε ένα υπέροχο ξενύχτι στο cameo τον Αύγουστο... Τέλειο!!!

    Απαιτώ καλοκαίρι!!!

    ReplyDelete
  24. Π.Κ. φάση θα 'χει!

    Χουανίτα ευχαριστώ!

    The blue, κι εγώ έχω όμορφες αναμνήσεις από κει. Κι εσύ καλοκαιρινός τύπος ε. Κι εγώ φανατική!

    ReplyDelete