Friday, February 15, 2008

Χρονικό ενός προαναγγελθέντος αγουροξυπνήματος

Πέμπτη πρωί, χτες, ξυπνάω 6.50. Πρέπει να πάω τον σύζυξ στο Κτελ για σύντομο ταξιδάκι αυθημερόν στην Πάτρα. Ο μάτης δεν ανοίγει...Πού ν' ανοίξει τέτοια ώρα; Τεσπα...άνοιξε. Έχω ένα καλό όμως: οδηγώ και χωρίς καφέ. 7.10 πλένομαι και φεύγω...
Ετσι κι έγινε. Βλέπω ότι ξημέρωσε μια τέλεια μέρα ηλιόλουστη με άπνοια. Βάζω μαύρα γυαλιά από συνήθεια. Εδώ ήθελα φώτα στο αμάξι, τα γυαλιά μου λείπανε...
Τον πάω, γυρίζω.
Πίνω καφέ.
Πάω τα παιδιά σχολείο και αποφασίζω να κάνω βόλτα πρωινή. Πάω μέχρι το αεροδρόμιο για να πάρω μια αίτηση για κάρτα Ίκαρο. Η ΟΑ έχει σταματήσει τη δυνατότητα να κάνεις την αίτηση on line. Άραγε ήταν κι αυτό μέσα στις περικοπές; Κάρτα θα πάρω, μίλια θα πάρω. Ολυμπιακή θα υπάρχει όμως μέχρι να τα εξαργυρώσω; Χλωμό. Πήγα για τον ίδιο λόγο και την προηγούμενη μέρα το απόγευμα στο αεροδρόμιο. Ώρα 5.30, ένα ορθάνοιχτο αεροδρόμιο και δεν υπήρχε ψυχή. Ολομόναχη ήμουν.Έπαιρνα όποιο αεροπλάνο ήθελα κι έφευγα
:-)))
Τέσπα, πήγα χτες το πρωί. Κρύοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο....Μετά αποφασίζω να πάω στο Καλαμάκι. Ησυχία... Άπνοια. Ο ήλιος έχει ήδη σηκωθεί αρκετά. Δεν πρόλαβα κόκκινη ανατολή. Ας είναι. Πέτυχα άλλα.


Τραβάω στο Καλαμάκι 5-6 φωτό και φεύγω.
Αποφασίζω να κάνω βόλτα στο Λαγανά. Μέχρι να φτάσω εκεί τραβάω 3-4 ακόμα.


Φτάνω Λαγανά. Βλέπω ότι κατεβαίνουν κι άλλοι στην παραλία. Άνθρωποι που πάνε στις δουλειές τους, άνθρωποι που αρχίζουν να προετοιμάζονται για τη νέα τουριστική σαιζόν. Κατεβαίνω κι εγώ. Όχι, δεν έχω τζιπ. Έχετε πάει στο Λαγανά; Καλύτερος δρόμος για να ροντάρετε το αμάξι σας από την παραλία του Λαγανά δεν υπάρχει. Η καλύτερη και σκληρότερη άσφαλτος. Μετά σου λέει εκεί γεννάει η χελώνα. Ποια χελώνα κύριέ μου; Ούτε ο Μπομπ ο μάστορας δε σκάβει εκεί πέρα. Όχι τα ποδαροπτερύγια της χελώνας! Κατεβαίνω λοιπόν και σε ένα σημείο βλέπω τα αυτοκίνητα να περνάνε μέσα από (θαλασσινά;) νερά.

Όπα. Έτσι και μείνω πάνω στα νερά και κολλήσω, ποιος θα με τραβήξει πρωινιάτικα; Δεν είμαστε για τέτοια. Στρίβω και πάω μέσα από τη Σαρακίνα αφού βγάζω μερικές φωτό. Θέλω να πάω στο λιμανάκι του Άγιου Σώστη.

Αυτό το μέρος το έχω πολύ καιρό στο νου μου αλλά δεν αποφάσιζα να παω μέχρι εκεί. Κάνω βόλτα μέχρι που φτάνω στον Άγιο Σώστη. Μπροστά μου το νησάκι Cameo με τη θέα που περίμενα.
Σταματάω, βγαίνω έξω. Δύο ψαράδες με κοιτάνε λες και μόλις προσγειώθηκε UFO στην παραλία. Λέω ... τώρα να τους καλημερίσω ή να τους αγνοήσω για να μην πιάσουμε κουβέντα και δεν κάνουμε δουλεια; Προτίμησα το δεύτερο και έτσι δεν ενοχλήθηκε κανένας. Γύρισα, μετά από μια υπέροχη βόλτα, στην πεζή πραγματικότητα, κάνοντας μια στάση για ψώνια από το σμ, με καμιά πενηνταριά φωτος όμως στη μηχανη. Δε θα σας δείξω τις καλύτερες ακόμα. Από βδομάδα αυτές. Καλό ΠΣΚ...

15 comments:

  1. καλημερα κικιτσα
    η πρωινη βολτα στην ζακυνθο δεν μουπεσε και ασχημα. ταξιδεψα για λιγο για να ειμαι ετοιμη ν αρχισω δουλεια.
    να εισαι παντα καλα γλυκεια μου

    ReplyDelete
  2. Σπουδαία βόλτα. Και πρωτότυπη. Οι δε φωτογραφίες αποδίδουν μ' ενάργεια όσα ο λόγος επεξηγεί.

    ReplyDelete
  3. Καλό πσκ..Κική μου


    Ωραίο το νησάκι.

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:39 AM

    πολύ ωραία ιστορία και οι φωτό εξαιρετικές. άξιζε τον κόπο

    ReplyDelete
  5. που είναι οι άλλες????? :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:42 AM

    πολυ ομορφο το ποστ...
    εγω λαμβανω το μηνυμα, ποσο επικοδομητικη μπορει να ειναι μια απρογραμματιστη, μοναχικη βολτα...
    σκεφτομαι ποσα μερη της αττικης που ζω δεν εχω δει, τις ωρες που σκεφτομαι βαριεστημενα τι να κανω!

    καλο σ/κ...περιμενουμε τις καλυτερες : ))

    ReplyDelete
  7. Trelenomai gia tis perigrafes sou genika me kaneis kai niw8w les kai imoun sinodigos kai ta sizitagame mesa sto ama3i...Episis gelasa poly me to OPA!:PPPP

    Re sy sto 3analew episima grapse ena 'paidiko' paramy8i na sou kanw eikonografisi!Tha xe....oume sto taliro:PPPPPP hahahhahah

    ReplyDelete
  8. Αλίκη καλημέρα και καλό σκ! Σε ταξίδεψα λιγάκι; Χαίρομαι!

    Π.Κ. ευχαριστώ!

    Tdjm, καλό σκ!

    Βαγγέλη, ήταν μια υπέροχη βόλτα...

    Νατάσσα, βιαστικιά! Θα δεις και τις άλλες!

    Μάμα, τα απρογραμμάτιστα τελικά είναι και τα καλύτερα (αρκεί να κρατάς μηχανή). καλό σκ!

    Αγγελική, όπα! δεν έχω μειλ σου. Είστε ακριβοθώρητη! ;-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous1:20 PM

    Ax αυτό το νησάκι.Ιούνιος 2007,βράδυ με φεγγάρι.Ο καλός κύριος στην αρχή του βράχου αφού έχουμε περάσει τη γέφυρα μας προειδοποιεί...μην ανεβείτε παιδιά!Γιατί καλέ μου άνθρωπε?Μουσική ακούμε,ένα ποτό να πιούμε να δροσιστούμε,μας είπαν ότι μοιάζει και με το δικό μας το Goa το Β.Ελλαδίτικο της Χαλκιδικής...Μαγευτικό αλλά χωρίς τους 100-200 ανώριμους Άγγλους που που είχαν αλλάξει "τα φώτα"στο τοπίο...Μια άλλη φορά,η δική σου,ήρεμη πρωινή ματιά...artemis

    ReplyDelete
  10. Την επόμενη φορά στον Λαγανά, μπορείς να δοκιμάσεις το εξής: Πάς δίπλα δίπλα στο νερό με το αυτοκίνητο εννοείται, γκαζώνεις, και παρακολουθείς τα νερά να πετάγονται από την μία μεριά, φωτογραφίζοντας εννοείται throught the Windscreen. Τέλειο!
    Με προσοχή, δεν βάζουμε και τις 4 ρόδες στο νερό, μόνο τις 2 γιά να μήν κολλήσουμε!
    Και δεν χρειάζεται 4Χ4 στον Λαγανά, δεν πρόκειται να κολλήσεις.
    Το έχω κάνει, εννοείται, και όχι με 4Χ4, με κανονικό αυτοκίνητο, όχι στον Λαγανά όμως, εκεί είχε κόσμο όσες φορές έχω έρθει. Στα Αβδηρα είναι έτσι η παραλία.
    Προαιρετικά, έχουμε στο ντουλαπάκι λεξοτανίλ γιά τους επιβάτες, οι οποίοι καλά είναι να μήν είναι πάνω από έναν, γιά να μή βαραίνει το αυτοκίνητο και κολλήσει.

    Αντε, περιμένω να δώ φωτό προσεχώς!

    ReplyDelete
  11. Άρτεμις, αυτό το μέρος το έχω συνδέσει με προσωπικές μου όμορφες στιγμές. Όταν το πρωτοείχα μάθει, πηγαίναμε εκεί το καλοκαίρι (το χειμώνα είναι κλειστό ούτως ή άλλως και δε μπορείς να ανέβεις και στη γέφυρα, επίτηδες βγάζουν σανίδες). Πηγαίναμε λοιπόν και περνάγαμε υπέροχα. Δεν είχε τόσο κόσμο και είχε 2 μέρη που μπορούσες να πας. Ένα το κύριο μπαρ που σπάνια πηγαίναμε και ένα άλλο μπαράκι που φτάνει κάτω στη θάλασσα. Εκεί πηγαίναμε που δεν είχε κόσμο.
    Πρόπερσι που είχε έρθει η φίλη μου η Νέλλη, είπα να την παω εκεί. Δε φαντάζεστε πόσο μου κακοφάνηκε όταν πριν 2 χρόνια πλήρωσα 8€ για είσοδο (και ποτό που ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι θα ήταν μπόμπα). Και καλά να πληρώσω για μένα 8€. Αλλά και για τον 11χρονο γιό μου; Όπως και να'χει είναι όμορφο σαν τοπίο. Και τη μέρα αλλά και το βράδυ το καλοκαίρι που είναι φωτισμένο.

    Κωνσταντίνε, αυτό με τις ρόδες και το σήκωμα νερού το κάνω με τη βροχή αλλα δυστυχώς δε μου περισσεύει χέρι για να βγάζω και φωτό. Θα βάλω άλλον να οδηγεί. Το κόλπο με τις 2 ρόδες για πέρασμα δεν το ήξερα. Το αμάξι πάντως έπρεπε να περάσει από το ποταμάκι που βλέπεις για να πάω στο νησάκι οπότε δεν το διακινδύνευσα.

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:23 PM

    ax αααααχχχχχχ τι καλά.....τι ωραιο θαλασσινο ταξιδακι εδώ που μου λειπει η θαλασσα....η πρωτη φωτο με έστειλε.....
    ΥΓ:χα, σου φαινεται πολύ πρωί η ώρα;....εδω τα ξυπνητηρια χτυπούν πριν τις 6.30 πμ καθε μερα....
    :)

    ReplyDelete
  13. Κουκ, κι εμένα ο ρολόης ο άτιμος κάθε μέρα στις 7...

    ReplyDelete
  14. Anonymous2:44 AM

    Πάντα μ'αρέσουν οι φωτογραφίες σου. Και μ'αυτό το post μου θυμίζεις ότι κι εγώ κουβαλάω συχνά μηχανή μαζί, χωρίς πρόγραμμα, με το σκεπτικό "μήπως βρω κάτι που να θέλω να φωτογραφήσω". Να σε ρωτήσω: χρησιμοποιείς φιλμ ή ψηφιακή;
    Για το Λαγανά που λες, τον είχα πρωτογνωρίσει μικρός αρχές δεκαετίας 70, και η παιδική ανάμνηση ήταν μια απέραντη, έρημη αμμουδιά με αφράτη άμμο ότι πρέπει για κάστρα. Έτυχε και δεν ξαναήρθα στη Ζάκυνθο για 20 χρόνια και τώρα πια έρχομαι κάθε καλοκαίρι. Και όταν τον ξαναείδα άρχισα ν'αναρωτιέμαι αν οι παιδικές μου αναμνήσεις ήταν τόσο ασαφείς ή αν είχε τόσο πολύ αλλάξει...

    ReplyDelete
  15. Γεια σου Γιάννη και σ' ευχαριστώ.
    Με ψηφιακή φωτογραφίζω τώρα πια. Στο μπλογκ είναι όλες με ψηφιακή. Οπως λες ήταν ο Λαγανάς. Και ο άντρας μου τον θυμάται έτσι. 20 χρόνια που είμαι εγω εδώ να δεις πως έχουν αλλάξει τα πράγματα...

    ReplyDelete