Monday, February 04, 2008

Οι βραδυνές 2

Πάνω κει λοιπόν που στήνω τη μηχανή μου πάνω σε μια δέστρα πλοίου στο λιμάνι, ένα μηχανάκι περνάει βολίδα δίπλα μας. Πηγαίνει μέχρι κάτω και ξαναγυρίζει. Μάλλον του κανει εντύπωση αυτό που κάνω, ή απλά θέλει να μας φοβίσει. Φρενάρει δίπλα μας, γκαζώνει, ενώ εγώ ατάραχη ρυθμίζω το φακό έτσι ώστε να πάρει αρκετό φως. Μαρσάρει μεσα στα μούτρα μας επίτηδες. Τον αγνοώ παντελώς. Τίποτα δε με αποσπά από το να φτιάξω τη μηχανή μου. Ρίχνει 2-3 γκαζιές και φεύγει. Μόνο τη στιγμή που πατάω το κουμπί για να ξεκινήσει η διαδικασία, στρίβω τη ματιά μου. Έχει ήδη φύγει. Πάει για τις κόντρες...Εμένα όμως, δε με αποσπάς φίλε...





11 comments:

  1. Ax βρε Κική μου ,αχ...

    Γίνεται να με χώσεις στην θήκη της φωτογραφικής σου μηχανής...?

    Καλά μαρή...το ξέρω ότι δεν χωράω....

    Καλημέρα....

    ReplyDelete
  2. αχχ.. λατρεύω τα καράβια, ιστιοπλοικά, πλοία..
    :)

    ReplyDelete
  3. Ξανθιά κόρη, να σε βάλω...γίνεται; Ευχαρίστως!

    Roadartist, όμορφα είναι τα ατιμούλικα...

    ReplyDelete
  4. me kanoun na thelo na fygo .... TORA!

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:08 PM

    τα ταξίδια κοιμούνται......και μέσα σ΄αυτή την ευλογημένη σιωπή αποτύπωσες τα όνειρά τους. Σ΄ευχαριστώ

    ReplyDelete
  6. μιά "καλησπέρα"...
    πέρασα να πω...
    ....
    αισιοδοξώ...
    αντάμα με τις βάρκες..
    (χμμ!!! ...ιστιοφόρα....)
    να βρεθώ....

    σε φιλώ
    ;)

    ReplyDelete
  7. τα ταξιδια κοιμουνται...και τα πλοια διηγουνται...

    ReplyDelete
  8. Νατάσσα...φύγαμε!

    Ηλιογράφε. "Τα ταξίδια κοιμούνται"... αυτός θα έπρεπε να είναι ο τίτλος του ποστ!

    Κυρα Υφαντική! Τι έκπληξη! Βγήκες τσάρκα; Κόπιασε να σε φιλέψουμε ήλιους και φεγγάρια, βροχή και αστερόσκονη. :-)

    Αλίκη...κι αυτός θα ήταν ένας ωραίος τίτλος τέλους!

    ReplyDelete
  9. Anonymous9:24 PM

    να μπω στα καραβακια θελω, να παω μια βολτα στ' ανοιχτα!

    ReplyDelete
  10. Πού θα πάει....κοντεύει και η ΄Ανοιξη....
    ;-))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ReplyDelete
  11. Μάμα, εγώ ζαλίζομαι :-)))

    Γλαρένια, εμ δεν κοντεύει;

    ReplyDelete