Tuesday, February 12, 2008

Ωκεανός

Συνήθως δε βάζω μουσική στο μπλογκ μου και μου τη σπάει αφάνταστα να μπαίνω σε μπλογκς που ξεκινάει η μουσική μόνη της. Αν έχεις λίγο παλιό pc (όπως είχα μέχρι πριν λίγους μήνες) δε φαντάζεστε πόσο βαραίνει ο browser. Μέχρι να ανοίξει η ρημάδα η σελίδα που παίζει μουσική (ή slides show)παγώνει τα πάντα για κανα δεκάλεπτο και δεν κουνιέται τίποτα. Γι' αυτό βασικά δεν έβαζα μουσική.
Προχτές όμως που τράβηξα αυτές τις φωτό, έτσι όπως τις είδα, ήθελα να τις συνοδέψει μουσική. Αυτό το σούρουπο, αυτο το κυμάτινο πάπλωμα που κάλυπτε τη θάλασσα του Τσιλιβί, τα φωτάκια που μόλις είχαν ανάψει, η βαριά συννεφιά, ο αέρας που λυσομανούσε, όλα άκουγαν μουσική και χόρευαν σ' αυτό το σκοπό. Τι πιο όμορφο θα μπορούσε να ηχεί εκτός από τον Ωκεανό; Ταξιδέψτε μαζί μου ηχητικά και οπτικά....






music player

14 comments:

  1. Όλα καλά και ο Ωκεανός αχανής, όλο μυστικά και μυστήρια!

    ReplyDelete
  2. οπτικοακουστικές καλημέρες :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:43 AM

    απλά καταπληκτικά!!!

    ReplyDelete
  4. MA TI KΡIMA
    που δεν δουλεύουν τα ηχεία μου στη δουλειά!!
    Οι φωτογραφίες πάντως, σκίζουν!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    (έχω γενέθλια σήμερα..!)

    ReplyDelete
  5. Π.Κ. αχανής και μυστήριος...

    Μαγισσούλι, ζούλεψα από σενα με τα λαλά σου!

    Βαγγέλη (σωστά;) ευχαριστώ!

    Μετεωρίτη, κρίμα! Ααααα...χρόνια πολλάααααα!
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  6. κικιτσα για μπες εδωωωωωωωωωωωωωωωωω
    www.cupcakerecipe.net/labels/Flowers.html
    καλησπερα ομορφια εικονα και ηχος :)

    ReplyDelete
  7. Αλίκη με κολάζειιιιιιιιιιιιιιιις!!!

    ReplyDelete
  8. Καταπληκτικές φωτό, όπως πάντα. Έχεις ¨κολλήσει¨με τις νυκτερινές λήψεις τον τελευταίο καιρό ή είναι απλώς ιδέα μου;

    ReplyDelete
  9. Έτυχε Δημήτρη, έτυχε...:-))
    Thanks

    ReplyDelete
  10. Σαν να έχεις πιάσει πινέλλο, παλέττα, καμβά είναι οι φωτό... Αψογες...
    Καλά, το τραγουδάκι (ότι πρέπει) είναι από τα αγαπημένα μου εδώ και πάρα πολύ καιρό, ούτε θυμάμαι πόσο, και παραμένει σταθερά...!

    Εχω σκεφτεί σε κάποιες φάσεις να βάλω μουσική σε κάποια πόστ, και συγκεκριμένα από το Thriller του Michael Jackson... Άλλά δεν το έκανα, μπορεί να το κάνω κάποια στιγμή...

    ReplyDelete
  11. Anonymous11:48 PM

    Πολύ όμορφα!!!

    ReplyDelete
  12. Κωνσταντίνε, κι εμένα μου αρέσει πάρα πολύ αυτο το λαλά. Καλά...σήμερα το έλιωσα που το είχα μπροστά μου. Όπως και αυτό που ακολουθεί...
    Μερσί για τις φωτό...

    Πέννυ, ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  13. και το χειρότερο φιλενάδα είναι όταν πας να ανοίξεις το blog και ξαφνικά αρχίζι η μουσική και το μωρό μόλις έχει κοιμηθεί....
    οι φώτος να σε ταξιδέψουνε και η μουσική να σε συνεπάρει...
    Να το τολμας πιο συχνά σου πάει :)

    ReplyDelete
  14. Natassa! Αααααστο αυτό!
    Μερσί!

    ReplyDelete