Thursday, March 05, 2009

Λεπτομέρεια



10 comments:

  1. Μού άρεσαν!
    Ξέρεις, ότι πάντα εκτιμώ τις λεπτομέρειες κι εστιάΖΩ σε αυτές!!!

    ReplyDelete
  2. Αυτή η βεραμάν μεταλλική πόρτα, λέει!

    ReplyDelete
  3. Σημασία στη λεπτομέρεια! Ωραίες!

    ReplyDelete
  4. Εξαιρετικές χρωματικές αισθητικές λεπτομέρειες!
    Καλημέρα :)

    ReplyDelete
  5. Καταπληκτικές φωτογραφίες που δείχνουν την αισθητική και την αρχοντιά της εποχής και του τόπου !!!

    ReplyDelete
  6. Deli,εκπληκτικές λεπτομέρειες!
    "Έπιασες" τα επί μέρους στοιχεία μιας άλλης εποχής.
    Όμορφη η πόρτα-η τελευταία υπέροχη!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Πολυ ωραιες!
    Ειδικα η 3η

    :)

    ReplyDelete
  8. Φίλοι μου , έτσι για την ιστορία. Οι πρώτες δύο είναι από ένα σπίτι στο Βανάτο και η 3η είναι από την εκκλησία στην Εξοχώρα.

    Π.Κ. , το ξέρω ότι έχεις γούστο και είσαι επιλεκτικός! Ευχαριστώ!

    Κωνσταντίνε , ζεις! Πράσινη είναι καλέ!

    Διονυση , από τα μέρη της θείας!

    Γιώργο , ευχαριστώ!

    Λάμπρο , μακάρι να κρατούσαν ακόμα την αισθητική και την αρχοντιά μερικοί μερικοί εδώ... Ευχαριστώ!

    Ελένη , ευχαριστώ! Η τελευταλια είναι λεπτομέρεια από εκκλησία.

    Αντώνη , ευχαριστώ. Εμένα μου αρέσει και η πρώτη :-)))

    ReplyDelete
  9. Anonymous10:51 PM

    Πολύ όμορφες και ιδιαίτερα η πρώτη, που μοιάζει με ζωγραφικό πίνακα!

    ReplyDelete
  10. Δημήτρη πες το ρε παιδί μου! Κι εμένα αυτή μ' αρέσει!

    ReplyDelete