Sunday, March 08, 2009

Μονόλογος...

Μόλις αναβαθμίστηκα. Το μπλογκ αυτό υπάρχει από τον Οκτώβριο του 2006. Τότε που ο blogger ήταν ακόμα δύστροπος και ήθελε να του τάζεις για να σου κάνει τα χατήρια. Το να κάνει κανείς μπλογκ και να προσθέσει gadgets είναι πια πανεύκολο με τον νέο blogger. Εμείς που είχαμε μπλογκ προ αναβάθμισης του blogger, ξέρουμε πόσο δύσκολο ήταν να προσθέσεις κάτι στα μπλογκ σου. Έλα όμως που εμένα με τραβάει η δυσκολία...Έλα που μου αρέσει να μαθαίνω μέσα από τα δύσκολα. Όλα αυτά που με ευκολία βάζετε (βάζουμε τώρα πια) στα μπλογκ, με τον παλιό μπλόγκερ γίνονταν όλα χειροκίνητα. Όλα γίνονταν με εντολές σε html κώδικα.
Μέσα από το μπλογκ έμαθα να χειρίζομαι html εντολές, να βρίσκω λύσεις μέσα από τα λάθη, να ξεχωρίζω τι είναι το ul, το p και άλλα τέτοια. Μου άρεσε αυτό... Και ενώ εδώ και καιρό βλέπω τον μπλόγκερ να με προτρέπει να αναβαθμίσω το μπλογκ μου, τον αγνοώ...

Έρχεται όμως μια μέρα που πρέπει να πάω λίγο πιο μπροστά. Ήδη η κουζίνα μου είναι φτιαγμένη με τον νέο μπλόγκερ. Να αναβαθμίσω και τα όνειρα; Δυο λόγοι μόνο με κάνουν να πρέπει να πω το ναι. Η μικρή γραμματοσειρά του παλιού μπλόγκερ που βγάζει μάτια στο μαύρο φόντο και μου είναι δύσκολο να την αλλάξω και τα older post που στον παλιό μπλόγκερ δεν φαίνονταν. Για να μην προσθέσω και τα νέα gadget του blogger (followers κλπ) που με τον παλιό θα έπρεπε να παιδευτώ για να τα προσθέσω.

Τώρα θα μου πεις...γιατί μας τα λες όλα αυτά; Έλα ντε...Τώρα αν σας πω ότι στενοχωρήθηκα που έκανα την αλλαγή τι θα πείτε; Μου άρεσε που παιδευόμουνα...Ένα κεφάλαιο έκλεισε. Τα πρώτα μου βήματα στο blogging...
Μπα...έχω κακή διάθεση σήμερα...δεν είμαι στα καλά μου....Ας μου επιτρέψετε να κλείσω τα σχόλια σ' αυτόν τον μονόλογο... Μονολογώ...Μη δίνετε σημασία....