Wednesday, March 11, 2009

Εξωχώρα





7 comments:

  1. ..μου αρέσουν πολύ..

    ReplyDelete
  2. Ομορφιές και δόξες του ταπεινού τοπίου! Να είσαι καλά!

    ReplyDelete
  3. Deli,πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Έβαλες και τη φωτογραφία της εκκλησίας,θυμάμαι τη λεπτομέρεια που μου άρεσε-γιατί δεν την ανακαίνισαν;Είναι όμορφο κτίριο!
    Φιλιά!

    Υ.Γ.Για τις αλυκές,έχεις δίκιο,είχες ξαναγράψει,αλλά από τη ζαλάδα και την κούραση,ούτε να σκεφτώ δε μπορούσα.

    ReplyDelete
  4. Λατρεύω τα ερείπια. Πάντα μοιάζουν έτοιμα να πουν μια ιστορία. Μέρα καλή

    ReplyDelete
  5. Roadartist ευχαριστώ!

    Π.Κ. πολύ μου άρεσε εκεί!

    Ελένη , η εκκλησία είναι ανακαινισμένη. Σας παραπλάνησα! Το ροζ κτήριο, στο οποίο ανήκει η λεπτομέρεια η όμορφη, είναι η εκκλησία. Το ερειπωμένο κτήριο είναι ακριβώς δίπλα στην εκκλησία!
    :-)

    Λάκη κι εμένα μου αρέσουν σαν θέμα!

    ReplyDelete
  6. Πονηρούλα!

    ReplyDelete