Tuesday, March 17, 2009

Στο λιμάνι




8 comments:

  1. Deli,όμορφες,γαλήνιες!
    Έχεις βάλει άλλες φωτογραφίες του λιμανιού-δε θυμάμαι.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Ωραίο και το λιμάνι!! Μήπως να μετακομίσω σε νησί και να γίνω ψαράς;

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  3. Ξεμυαλίζομαι...

    ReplyDelete
  4. To βράδυ έχει πτήση από JBG! Την προλαβαίνω?

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:21 AM

    Πω Πω Πω Τι μου κανετε ειμαι φανταρος και μου εχει λιψει η Ζακυνθος!
    Θελω Να ερθω Ζαααααακυνθο!

    ReplyDelete
  6. Αν σου πω τι μου συνέβει στη Ζάκυνθο θα σκάσεις στα γέλια.Είχαμε έρθει με τον άνδρα μου και είχαμε μαζί μας ένα σκυλάκι ίδιο με τη Κλώντη σε ράτσα που είχε μια... ιδιοτροπεία..φοβώτανε τα άλογα .Μόλις λοιπόν φθάσαμε βλέπουμε το πρώτο αμαξάκι , μετά δευτερο , τρίτο ..αυτό χτυπιέται..είχαμε γίνει θέαμα , στο τέλος πέφτει κάτω και παθαίνει σπασμούς απο το φόβο του..φύγαμε την ίδια μέρα χωρίς ένα μπάνιο στη Ζάκυνθο και είχαμε πληρώσει ένα σωρό λεφτά σε εισητήρια ..

    ReplyDelete
  7. Κάτι τέτοιες φωτογραφίες καθιστούν ακατανόητους κάτι στίχους του τύπου " κάθε λιμάνι και καημός" κλπκλπ.
    ( Βρε, λες ν' αρχίσω να σκέφτομαι καν'να ταξιδάκι, απ' αυτά που έχω σχεδόν κόψει;;;)

    ReplyDelete
  8. Ελένη, έχω βάλει κι άλλες. Κάνε κλικ πάνω στην ετικέτα "λιμάνι" και θα δεις όσες έχω βάλει.

    Τρελοτουρίστρια, γιατί όχι; :-)))

    Elie, εγώ να δεις!

    Αγγελική, προλαβαίνεις!

    ArbaDen σώπα! Έρχεται Πάσχα. Δεν θα πάρεις αδειούλα;

    Αχτίδα!!! Δεν το πιστεύω!!! Και γιατί δεν μείνατε; Μακριά από τα άλογα; Πωωωω....ζημιάαααα!

    Διονυσάκη, μα τι σου κάμαμε ψυχή μου κι έριξες μαύρη πέτρα; Εμείς που σ' αγαπάμε...για κάμε κατά δω!

    ReplyDelete