Tuesday, March 31, 2009

Καρυάτιδες-Ακρόπολη




14 comments:

  1. Αχ, κι εμείς έχουμε προγραμματίσει "ταξιδάκι" στην Ακρόπολη.
    Ωραίες φωτό!

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:00 AM

    έχουνε μπουχτίσει οι κακομοίρες από το νέφος.....

    πάντως ακόμη είναι όμορφες

    ReplyDelete
  3. Πάντα όμορφες και αγέροχες !!! Το μόνο που έχει μείνει έτσι από την ιστορία μας ...

    ReplyDelete
  4. Τι έχουνε δει κ αυτές αλήθεια τόσα .........χρόνια..

    ReplyDelete
  5. Deli,όμορφες,στητές κι αγέρωχες ατενίζουν τον καιρό!Η ελληνική ομορφιά και αρμονία σμίγουν εκεί ψηλά στον ιερό βράχο!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Anonymous2:28 PM

    Κατ' αρχήν, ζητώ συγνώμη για την απουσία μου.

    Δεύτερον σου εύχομαι κι εγώ καθυστεριμένα, χρόνια σου πολλά και ότι επιθυμείς. και ευχαριστώ για τις ευχές σου.

    Τις δικές μου φωτό, τις έβγαλα ακριβώς από τον απένταντι λόφο προς βόρια, απ' όπου εσύ καταπληκτικά απαθανάτησες την ιστορία μας

    ReplyDelete
  7. AΘΑΝΑΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕΙ ΤΗ ΖΩΗ.ΙΕΡΑ ΜΝΗΜΕΙΑ.

    ReplyDelete
  8. Πάντα όταν βλέπω τόσο όμορφα κτίρια "ζηλεύω" το ταλέντο του αρχιτέκτονα!
    Πώς το σκέφτηκε, αντί για κολώνες, να βάλει αυτές τις υπέροχες Καρυάτιδες! Πες μου! Πώς!

    Κική μου, ονειρεμένες οι φωτογραφίες σου!

    ReplyDelete
  9. Αμ, Καρυάτιδες εσύ, μελιτζανούλες εγώ, άντε να βρεθούμε. Ήθελα να'ξερα τι έγινε εκείνο το βαζάκι η μαρμελάδα...Ααααχ, άδικη που είναι η ζωή!..

    ReplyDelete
  10. Elie, εύχομαι να πάτε σύντομα!

    Ηλιογράφε, κούκλες!

    Λάμπρο, μόνο αυτά να μας θυμίζουν το παρελθόν;

    Roadartist, πολλααααααααά!

    Ελένη, δεν είναι όμορφες; Πάντα μου άρεσαν να τις χαζεύω!

    Βαγγέλη μη ζητάς συγγνώμη.
    Ευχαριστώ για τις ευχές.
    Οι φωτό σου ήταν εντυπωσιακές. Σαν να ήσουν ψηλά κι εσύ. Και όντως ησουν!

    Σκρουτζακο, όπως τα λες!

    Αγγελική, εγω απορώ και για πολλά άλλα. Πώς τα έφτιαξαν, την τελειότητα, την αρμονία κλπ...
    Ευχαριστώ!

    Διονύση μου, η μαρμελάς έκανε ταξιδάκι Ζάκυνθος-Αθήνα-Ζάκυνθος. Τι να σου κάνω που πήζαμε και οι δύο σαν καλοφτιαγμένη μαρμελάδα; Η μαρμελάς σε περιμένει πάντως. Στείλε δ/νση και στη στέλνω! Χαχα!

    ReplyDelete
  11. Σούπερ όλες οι φωτογραφίες της Ακρόπολης!!!

    ReplyDelete
  12. Ευχαριστώ Σοφία!

    ReplyDelete