Wednesday, April 01, 2009

Θέα από ψηλά-Ακρόπολη




14 comments:

  1. Deli,η θέα από ψηλά υπέροχη!Μακάρι να είχε περισσότερο πράσινο αυτή η πόλη.
    Καλό σου μήνα!Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Σχετική διαύγεια βλέπω στην ατμόσφαιρα...

    ReplyDelete
  3. ..όταν κοιτάς από ψηλά μοιάζει η Αθήνα ζωγραφιά.. :))

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:54 PM

    Είδες τι όμορφη που φαίνεται από ψηλά; στα χαμηλά τι γίνεται....

    ReplyDelete
  5. Καλά που είναι και οι φωτογραφίες...
    Εχω να ανέβω στην Ακρόπολη από τότε που χτιζόταν!

    ReplyDelete
  6. Ελένη , το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ. Πολύ μπετόν βρε παιδί μου...πολύ μπετόν!

    Elie , σε άλλα σημεία, δεν είχε τόσο...

    Roadartist σχεδόν! χαχα!

    Βαγγέλη , έτσι...

    Κωνσταντίνε , ααα πρόσφατα!!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous8:42 PM

    κάπου εκεί μέσα τριγυρίζω κι εγώ!

    ReplyDelete
  8. Είδα τα προηγούμενα ποστς σου και γέμισα περηφάνεια με την Ακρόπολη!Καταπληκτικές οι φωτογραφίες που αποθανατίζουν το αρχαίο μεγαλείο!Τι να πω όμως εγώ τώρα, για τους ...νεοέλληνες;;;!!!..Καλό βράδυ...

    ReplyDelete
  9. Ηλιογράφε ναι!!!

    Όλγα, για τους νεοέλληνες να μην πεις τίποτα καλύτερα...
    Ευχαριστω.

    ReplyDelete
  10. Ο Λυκαβητός είναι όλα τα λεφτά σα κουτσουλιά στη μέση

    ReplyDelete
  11. Ωραία κουτσουλιά όμως!

    ReplyDelete
  12. Τέλεια η θέα! Πρέπει να (ξανα)πάω κι εγώ στην Ακρόπολη κάποια στιγμή! Μου βάζεις ιδέες :-)

    ReplyDelete
  13. Σοφία, την επόμενη φορά!

    Νατάσσα, ευχαριστώ!

    ReplyDelete