Friday, April 03, 2009

Στα στενάκια της Πλάκας





17 comments:

  1. Υπέροχες φωτογραφίες μιας όμορφης γειτονιάς!Μου φέρνουν στο νου τις βόλτες με το έτερον ήμισυ στα νιάτα μας.Πόσες βραδιές δεν περάσαμε στα στενά δρομάκια!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Ωραία η 1η, αλλά προτιμώ την τελευταία που έχει πολύ στυλ!

    ReplyDelete
  3. Και εμένα μου αρέσει ακόμα πιο πολύ η τελευταία!

    ReplyDelete
  4. .........Δεν μπορεί .....θα ήπιες καφέ σίγουρα στην κλεψύδρα!!!


    Πανέμορφη η Πλάκα!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:16 AM

    μοναδική η ικανότητα της Πλάκας να σε γυρίζει πίσω στον χρόνο. πολύ όμορφες γωνιές.

    όποτε αποφασίσετε για Πράγα πειτε το και σε μας

    ReplyDelete
  6. Ελένη, ο κάθε αθηναίος νομίζει έχει αναμνήσεις από αυτό το όμορφο μέρος!

    Κωνσταντίνε, κι εγώ!

    Αγγελική, συμφωνούμε; Περίεργο! ;-)

    Ξανθιά, μπαααα... Πού χρόνος για καφέ;

    Βαγγέλη, θα πάρουν φωτιά οι μηχανές στην Πράγα! Είχα πάει την 1η χρονιά που μπήκε το ευρώ με την πρώτη ψηφιακή Ολύμπους που μόλις είχαμε πάρει!

    ReplyDelete
  7. Περιοχή λατρεμένη... εκεί περπατάω συνέχεια.. ;) Φιλάκια!

    ReplyDelete
  8. Anonymous12:03 PM

    η Πλάκα μου θυμίζει το Ναύπλιο και το Ναύπλιο την Πλάκα!

    έχουν ξεχωριστή ατμόσφαιρα!

    ReplyDelete
  9. Deli μου,μόνο που εγώ δεν είμαι εξ Αθηνών,μέχρι τα 16 μου σε χωριό μεγάλωσα και μετα τα 25 σε χωριό επέστρεψα.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. Απίστευτο ότι η γειτονιά αυτή βρίσκεται στο κέντρο της πόλης!!

    ReplyDelete
  11. Επιτέλους βρε παιδάκι μου! Μας δείξατε και ένα πανέμορφο μέρος της Αθήνας!!!Μπράβο Κική μου!!!

    ReplyDelete
  12. Ωραία στενάκια, ωραίες φωτογραφίες. Και καθόλου...της πλάκας!

    ReplyDelete
  13. Roadartist, είσαι τυχερή!

    Ηλιογράφε, δεν έχεις άδικο!

    Ελένη, τότε ακόμα καλύτερα. Είναι ένα κομμάτι αγαπημένο από τη ζωή σου!

    Σοφία, απίστευτο όντως!

    Όλγα, είναι όμορφα εκεί, έχεις δίκιο!

    Διονύση, χαχα! Καθόλου της πλάκας πράγματι!

    ReplyDelete
  14. πολύ γραφικές :)

    ReplyDelete
  15. Νατάσσα μερσί!

    ReplyDelete
  16. Καταπληκτικές φωτογραφίες! Από τις ομορφιές της Αθήνας...

    ReplyDelete
  17. Kitsosmitsos, από τις πιο όμορφες περιοχές...

    ReplyDelete