Saturday, April 25, 2009

Λουλουδάτη βόλτα





11 comments:

  1. Deli,πανέμορφες οι φωτογραφίες από τη λουλουδάτη βόλτα σου!Ένα όνειρο είναι η φύση τούτη την εποχή.
    Τα λουλουδάκια τα έχουμε κι εδώ-για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρη-αλλά δεν ξέρω πώς τα λένε-το κιτρινάκι είναι αδυναμία μου.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Υπέροχη βόλτα.... :)

    ReplyDelete
  3. δεν σε προλαβαίνω στις βόλτες, μου αρέσει που βρήκα ανθρώπους λάτρεις της φύσης, όπως είμαι κι εγώ,
    ταξίδεψε με κι άλλο, μια και εσύ έχεις το προνόμιο τόσο κοντά της!!!!

    ReplyDelete
  4. Πίνω τον καφέ μου και κάνω βόλτες στα όσα μας δείχνεις! Καλημέρα! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  5. Μα δε σου 'ρχεται να τα φυσήξεις τα πρώτα;
    Καλημέρες.

    ReplyDelete
  6. Μαρία Σ2:29 PM

    Καλημέρα Κική πολυτάλαντη!!!!
    Το πρώτο λουλουδάκι το είδα και εγώ (η κάποιο ιδιο) και είπα που είσαι Κική να το φωτογραφίσεις !!!
    και οπερ εγένετο!!!
    τηλεπάθεια να το πω !!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous5:43 PM

    όμορφη βόλτα αλλά η ανάρτησή σου με τίτλο "Η Ανατολή ήρθε" πολύ μου άρεσε!

    ReplyDelete
  8. Η καλύτερη βόλτα μέσα στα λουλούδια! Έχω κι εγώ μπόλικες φωτογραφίες, τις κρατάω για την πρωτομαγιά! Φιλιά ανοιξιάτικα!

    ReplyDelete
  9. Ελένη , πανέμορφη η φύση τώρα, δε λες τίποτα! Φιλάκια!

    Roadartist , ήταν! Ευχαριστώ!

    Γαστεροπλήξ , μωρέ δώσε μου εμένα βόλτες και φωτογραφική μηχανή και είμαι μια χα΄ρα!

    Αγγελικούλα , μαζί βολτάρουμε διαδικτυακά! :-)

    Διονύσης , αμ δεν σου 'ρχεται;

    Μαρία , σιγά μη μου γλύτωνε!

    Ηλιογράφε , ευχαριστώ και για τα δύο!

    Μαρία εγώ περιμένω να βγάλω κι άλλες τότε!

    ReplyDelete
  10. Na mporousame oloi na voltaroume stin fusi autes tis meres alla dustuxos mas exoun faei oi douleies!

    ReplyDelete
  11. Προσπάθησε να βρεις χρόνο για σένα...

    ReplyDelete