Wednesday, April 29, 2009

Κόκκινο




12 comments:

  1. αυτό κι αν είναι κόκκινο!!!
    είναι χάρμα οφθαλμών, απλό και πανέμορφο!!!!!!!
    η λιτότητα και το μεγαλείο της!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Deli,κόκκινο φλογερό,κόκκινο του πάθους!Πανέμορφες φωτογραφίες!Αυτό το κοντινό τέλειο!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Ειδα κοκκινο και ηρθα
    Η πρωτη πολυ ομορφη!
    Καλημερα!
    :)

    ReplyDelete
  4. Ωραιότατο το κόκκινο! Τώρα οφείλεις, μέρες φάιναλ φορ που έρχονται, να βάλεις και ΄το πράσινο, για να μη χάσεις τους φανατικούς που σε παρακολουθούν.
    (Μπαα..Τώρα που το σκέφτομαι, δεν τους χάνεις με τίποτα:-) )

    ReplyDelete
  5. Μου άρεσε πολύ η δεύτερη. Έκανες πολύ καλή δουλειά στην εστίαση. Μέρα καλή

    ReplyDelete
  6. Το πρόσεξα όταν ήμουν στα μέρη σας, οι παπαρούνες σας έχουν άλλο κόκκινο απ' τις δικές μας. Κόκκινο της φωτιάς, κόκκινο της ζωής, κόκκινο της άνοιξης. Η δουλειά σου εξαιρετική!

    ReplyDelete
  7. Γειά σου Κική με τις φωτογραφίες σου τις υπέροχες!

    ReplyDelete
  8. Μαρία Σ11:34 PM

    Κόκκινο γαρουφαλάκι, μανουσάκι δροσερό
    βάλε το εις το ποτήρι και να λές πως είμαι γώ.
    κόκκινο γαρουφαλιμανουσάκιδροσερό ,ποίος αρνήθη την αγάπη να την αρνηθώ κι΄εγώ ?
    δημοτικό
    σελ 214 Λεξικό Ιστορικό και Λαογραφικο Ζακύνθου Λεωνίδα Ζώη

    Για να θυμόμαστε και τις ρίζες μας

    ReplyDelete
  9. Αααχ εμφανίστηκαν παπαρούνες; Τέλεια! Όταν ήμουν στην Ελλάδα το Πάσχα είδα ελάχιστες...

    ReplyDelete
  10. Γαστεροπλήξ , οι παπαρούνες είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια!

    Ελένη , μ' αρέσει να παίζω με τα κοντινά τελευταία!

    Αντώνη , θα με κάνεις να ψάξω για πράσινο λουλούδι! χαχα!

    Διονύση , πάω να φωτογραφισω ό,τι πράσινο δωωωω!!!

    Λάκη , ευχαριστώ. Τελευταίος παίζω με κοντινά πολύ και μ΄αρέσει!

    logia , ευχαριστώ πολύ. Όντως τα λουλούδια έχουν άλλο χρώμα σε κάποια μέρη. Τις ωραιότερες και πιο πολλές παπαρούνες τις είδα πέρυσι στο Λιτόχωρο!

    Μαρία , ευχαριστώ!

    Μαρία , το βιβλίο το έχω χαρισμένο από την εγγονή του. Θα ψάξω να το βρω!

    Σοφία , όντως είχε λίγες και εδώ ακόμα πιο λίγες. Τώρα εμφανίστηκαν για τα καλά!

    ReplyDelete
  11. Αυτό το κόκκινο βάφει τις αισθήσεις!!!

    ReplyDelete
  12. Π.Κ. , είδες το άτιμο;

    ReplyDelete