Tuesday, April 14, 2009

Βραχνέικα Πάτρας


8 comments:

  1. Γεια σας και από Αθήνα ( ακόμα..)

    ReplyDelete
  2. εντάξει είμαστε, κάθε τόσο μας ταξιδεύεις μια στη Ζάκυνθο, μια στην Πάτρα, δεν χρειάζεται να πάμε πουθενά, έχουν και κίνηση οι δρομοι, είναι χάλια και ο καιρός, ενω οι φωτο είναι παναπίθανες και τόσο ξεκούραστο το ταξίδι αν και τόσο μακρινο

    ReplyDelete
  3. Κική μου!

    Να περνάς όμορφα!

    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  4. Διονύση, γεια σας από Ζάκυνθο (κιόλας)
    :-)))

    Γατσεροπλήξ, ναι καλέ.. πού να τρέχεις τώρα...

    Μαρελντίτα! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  5. Deli,νάτα και τα τραπεζάκια!Είναι πολύ όμορφα-ξέρεις τι μ΄αρέσει;Οι ευκάλυπτοι,μου θυμίζουν το χωριό μου,έτσι ήταν ώσπου κάποιος βλάκας πρόεδρος τους έκοψε,γιατί βρώμιζαν το χώρο,είπε.
    Περνάς καλά;
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Κικη πριν απο πολλα χρονια ειχα παει βραχνεϊκα, ενα χωριο ηταν τοτε, παντως εγω περασα για ευχες χρονια πολλα και καλη Ανασταση.

    ReplyDelete
  7. Λένα12:53 AM

    Καλά να περνάτε. Καλή Ανάσταση Καλό Πάσχα. Φιλιά.
    Υ.Γ. Εμένα μου αρέσει η "Πεινακοθήκη".

    ReplyDelete
  8. Ελένη, γυρίσαμε κιόλας!
    Να και τα τραπεζακια που σου έλεγα!

    Ελευθερία, αγνώριστα είναι τώρα... Καλό Πάσχα να έχετε!

    Λένα (η γνωστή υποθέτω) καλό Πάσχα να περάσετε κι εσείς.
    Πινακοθήκη; Βοηθήστε με κύριε Ρούσσο μου!
    :-)))

    ReplyDelete