Tuesday, July 14, 2009

Αντιθέσεις;

Ανατολή


Δύση

12 comments:

  1. Σαν ίδιες δεν είναι;

    ReplyDelete
  2. ΚΑλημέρα Κική, πανέμορφες! Το ξέρω οτι είσαι πρωινός τύπος, ήμουν σίγουρη οτι θα έχεις φωτογραφήσει ανατολές. Είναι άλλη αίσθηση ε;

    ReplyDelete
  3. Καλά έκανες και έβαλες το ερωτηματικό στον τίτλο...

    ReplyDelete
  4. Deli,υπέροχες φωτογραφίες,φανταστικά,ζεστά χρώματα!
    Τόσο διαφορετικές μα με τόσες ομοιότητες η ανατολή και η δύση,που καμιά φορά δεν ξέρεις ποια είναι ποια.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:03 AM

    την πραγματική διαφορά την αντιλαμβάνεται μόνο όποιος φωτογραφίζει, όχι ο θεατής

    ReplyDelete
  6. καλές φωτό καλές
    εγώ προτιμώ την ανατολή
    είναι θέμα οπτικής και ελπίδας

    ReplyDelete
  7. Μη μου πεις να ξυπνήσω πολύ πρωί... Είμαι όλη μέρα άρρωστη!
    Για να τραβήξω φωτογραφίες την ανατολή προτιμούσα να μείνω ξύπνια όλο το βράδυ....

    ReplyDelete
  8. γαστεροπλήξ4:01 PM

    τέλειες, από τις δυό και τις δυο!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Ωραίες αντιθέσεις...
    Καλησπέρα καλή μου...Καλά να περνάς...

    ReplyDelete
  10. Σοφία ναι!

    logia έχω φωτογραφήσει πάρα πολλές ανατολές. Ακόμα κι αν δεν ήμουν πρωινός τύπος, ευχαρίστως θα ξυπνούσα για να τη φωτογραφήσω...

    Elie :-)

    Ελένη, όντως, μερικές φορές δεν ξέρεις ποια είναι ποια!

    Ηλιογράφε σωστοοοοοοός!!!

    Akrat, όπως επιθυμείς!

    Αγγελική, εγώ δεν 'εχω πρόβλημα με το πρωινό ξύπνημα. Είμαι από τους τύπους, που ξυπνάνε και χωρίς καφέ βάζουν μπροστά το αμάξι και φεύγουν. Έτσι για την ιστορία, η συγκεκριμένη ανατολή, φωτογραφήθηκε μετά από ολονύχτιο ξενύχτι.

    Γατσεροπλήξ ευχαριστώ!

    Artanis ευχαριστώ! Επίσης!

    ReplyDelete
  11. η ανατολή ΚΟΡΥΦΑΙΑ
    νομιζω πως είναι μια από τις καλύτερες σου
    μπράβο!

    ReplyDelete
  12. Νατάσσα, μία από τις καλύτερες, χεχε! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete